S
Staafen
Guest
Om? Det är @ajvar du pratar med!Hojta gärna till om det ska flippas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om? Det är @ajvar du pratar med!Hojta gärna till om det ska flippas!
Vad är det där för band? Det ser så sjukt najs ut och jag behöver ngt nytt till min tank LC...Lite färg i den gråa tillvaron är alltid uppskattat. Cartier är bra på detta.
Vad är det där för band? Det ser så sjukt najs ut och jag behöver ngt nytt till min tank LC...
Tack!Det står Morellato på bandet - fick det med en klocka så vet inte så mycket om märket.
Hur lång garantitid är det på nyköp från cartier? Stämplas certen med butikens namn?
Den är ju verkligen fin!
Ibland tänker jag på hur vore att bara skita i allt det här med klockor och gå OWG med denna.
Samma här, sedan plockar jag fram klockorna från förvaringen och är tillbaka i verkligheten igen.
Ibland tänker jag på hur det vore att bara skita i allt det här med klockor och gå OWG med denna.
Samma här, sedan plockar jag fram klockorna från förvaringen och är tillbaka i verkligheten igen.
Sant haha!The best way to get rid of temptation is to yield to it.
Oscar Wilde
OWG är en myt om man har klockintresset på det vis vi flesta här har - gillar att diskutera olika klockor, visa upp klockor och lära oss mer om olika klockor. Ibland tror jag att en vit 5711 hade kunnat göra mig OWG men sedan inser jag alltid att det ändå inte hade funkat trots att vit 5711 är någon sorts graal.Samma här, sedan plockar jag fram klockorna från förvaringen och är tillbaka i verkligheten igen.
Riktigt fin! Den kan du vara nöjd med.Fortfarande i smekmånad med denna så jag spammar på
Tackar, kul att du tycker så !Riktigt fin! Den kan du vara nöjd med.
Den där lär vara riktigt stor. Kräver nog sin handled.Ligger en Tortue i platina på uretvintage. är den inte väldigt billig gör att vara platina?
https://www.uretvintage.se/cartier-tortue-pv-343395.html
Nä, 35 mm bred.Den där lär vara riktigt stor. Kräver nog sin handled.
En jag högg på gick för ca halva detta priset har jag för mig.Ligger en Tortue i platina på uretvintage. är den inte väldigt billig gör att vara platina?
https://www.uretvintage.se/cartier-tortue-pv-343395.html
precisNä, 35 mm bred.
Funkar nog rätt bra då den är tjock och sportig. Har dock inte testat en men skulle gärna göra det.
Inte heller testat men 35 bred och 44 lång samt rektangulär. Känns som att den kan bäras väldigt stort. Det är väl nästan måtten på en autavia chrono. Men det är klart att om den är tjock och lite sportig kan det kanske funka. Men ställer mig skeptiskFunkar nog rätt bra då den är tjock och sportig. Har dock inte testat en men skulle gärna göra det.