Harry Palmer
Silver
Trist men fullt förståligt.Tyvärr får de inte se dagsljus samtidigt nuförtiden. Tråkigt men vågar inte riskera idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist men fullt förståligt.Tyvärr får de inte se dagsljus samtidigt nuförtiden. Tråkigt men vågar inte riskera idag.
Vad valde du för band?Nu får jag va med o leka i Cartierlådan med min Americaine, grymt nöjd med klockan och böjning på boetten. Bandet ska dock bytas nästa vecka.
Grym samling! Är du nöjde med Ronde?En handfull Cartier.
Grym samling! Är du nöjde med Ronde?
Har inte kommit till skott på något av Cartiers utbud ännu, men helguld lockar minst sagt mycketEn helguldare skulle sitta fint, denna gav mersmak.
Verkar inte så.Ska man göra något ska man göra det ordentligt. Klart du ska köra helguld.
Btw. Finns den i helguld vitguld?
En santos i wg skulle vara den optimala Cartiern, efter platina gvs.
Till antal åtminstone. Jag saknar lite bredd!Eller? Ni båda är sjuka, skulle iofs även räkna in mig i den skaran. Undra hur detta gick till? Skyller på gubbsafirrollar.
Den finns, dock väldigt ovanlig. Har postat tidigare i denna tråden. Har bara stött på ett exemplar hittills.
Tack. Håller med att klockorna är fantastiska, dock är jag sällan nöjd då det alltid finns något man kan förfina. Just nu är jag besatt av Tortue Monopoussoir och ska avyttra några klockor för att frigöra lite cash. Bacsculante och Santos Dumont har jag försökt sälja här men förgäves.
Ronde. Jag tycker om den och kommer inte blir det minsta ledsen om den stannar kvar men just nu är den till salu av samma anledning.
Coolt, den är min kopp te. Får leta reda på den.Till antal åtminstone. Jag saknar lite bredd!
Den finns, dock väldigt ovanlig. Har postat tidigare i denna tråden. Har bara stött på ett exemplar hittills.
Det är bara att gratulera!!!Nyförvärv
Tack!Det är bara att gratulera!!!
Nu får jag va med o leka i Cartierlådan med min Americaine, grymt nöjd med klockan och böjning på boetten. Bandet ska dock bytas nästa vecka.
Inte nog med det, utan ytterligare ett bröllop har lagts till på klockans proveniens!Min gamla Basculante Mecanique har ”hittat hem” för tredje gången
Tack, den är 19X34.8. Säljs som en damklocka om man tittar på Cartier hemsida men tycker den bär minst lika elegant på oss män, förutsatt att man är manlig nog att bära en liten klocka. Enda nackdelen är att den totala massan är väldigt liten och skulle nog inte känna om den släppte! Satte nästa hjärtat i halsgropen igår och trodde att jag hade tappat den då tyngden är minimal men den tickade på tryggt runt handleden.Sjukt trevlig! Vad är det för dimensioner?
Fantastiska bilder! Denna fångade verkligen tavlan fint.Tank Louis 1601 från 1991.
Det har pratats sjukt mycket Cartier ett bra tag nu.Eller? Ni båda är sjuka, skulle iofs även räkna in mig i den skaran. Undra hur detta gick till? Skyller på gubbsafirrollar.
Jävligt njutig. Ref?Favoriten fortsätter att leverera.
1564, vet tyvärr inget annat om den.Jävligt njutig. Ref?
Det har pratats sjukt mycket Cartier ett bra tag nu.
Sen är de ju extremt ikoniska & fortfarande rätt lågt prissatta?
Denna blev då inte billig, 24.6' inkl avgifter för en snart fem år gammal Tank solo, kostar väl 25-26' ny?
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3704/vara/1625115