Man
Silver
Är det ca hundra spänn i minuten?Samma här, 350kr vid byte av batteri idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det ca hundra spänn i minuten?Samma här, 350kr vid byte av batteri idag.
Hehe tog cirka 15-20 min. Men vid batteribyte på Rob E. ingår även trycktest vilket är tacksamt.Är det ca hundra spänn i minuten?
Bra pris om det inkluderar trycktestHehe tog cirka 15-20 min. Men vid batteribyte på Rob E. ingår även trycktest vilket är tacksamt.
Helt ok iafBra pris om det inkluderar trycktest
Ligger en rätt kul med borstad glasring på Köp&sälj.Hej,
Är långt ifrån någon expert på Cartier men efter ett par månader på KS lite sugen på en Santos. Satt nu ock kikade på denna. Vad tror ni? För liten (har sparv handleder på 16cm)? Att det är Quartz är inga problem. Hoppa pga skick?
https://www.bukowskis.com/en/lots/1220865-cartier-santos-wristwatch-24-x-23-35-mm
Tack på förhand!
Mörkblå skulle passa riktigt bra!
Vad tros om ett mörkblått kroko på denna? Originalbandet sjunger på sista versen.
Kör
Vad tros om ett mörkblått kroko på denna? Originalbandet sjunger på sista versen.
Grattis till klockan! Riktigt fin!Hämtade denna i fredags och den har inte lämnat handleden sen dess. Tack igen @par för ett riktigt fint exemplar (magisk tavla med blå index).
Är på jakt efter en Santos Carreé. Är det jag som är virrig eller har möjligheten för köpesannonser försvunnit?
Aha, tack. Jag har inte ”permission” för att komma in där, därför syns den inte på min inloggning.
Cool!Hämtade denna i fredags och den har inte lämnat handleden sen dess. Tack igen @par för ett riktigt fint exemplar (magisk tavla med blå index).
Tank Normale
Är väl inte så konstigt? De är ju damur. Boetter som är bredare än långa fungerar aldrig för mig.Hittar bara ett inlägg på hela forumet som nämner Cartier Tank Divan, och då kallades den "bespottad".
Vem var det som spottade? Vem var det som fucking spottade? Som Divanturken sa.
Och framförallt, vad är det som folk inte gillar? Är det rent estetiskt eller går det troll i den på något annat sätt?
Lite märkligt att antingen ingen har en eller att alla som äger en håller käften om det...
Folk har ju så vansinnigt olika smak, så någon borde väl gilla den? Eller?
What gives?
Någon som kan informera en oinformerad?
Damur och damur. Unisex tror jag klassificeringen säger...Är väl inte så konstigt? De är ju damur. Boetter som är bredare än långa fungerar aldrig för mig.
Jag gillar din ansats, men klockan ser inte kul ut. Skulle ha trott att den var photoshoppad och tillplattad. Men om det är ett damur är den antagligen väldigt liten och funkar kanske.Hittar bara ett inlägg på hela forumet som nämner Cartier Tank Divan, och då kallades den "bespottad".
Vem var det som spottade? Vem var det som fucking spottade? Som Divanturken sa.
Och framförallt, vad är det som folk inte gillar? Är det rent estetiskt eller går det troll i den på något annat sätt?
Lite märkligt att antingen ingen har en eller att alla som äger en håller käften om det...
Folk har ju så vansinnigt olika smak, så någon borde väl gilla den? Eller?
What gives?
Någon som kan informera en oinformerad?
Ser ut som en kombo som passar för folk som fattar viktiga beslut!Dag två med Normale. Ackompanjerad av en kraftig Pasha de Cartier reservoarpenna
Det tror jag, iaf bland IG-eliten och lokalt här på forumet. Om det ser likadant bland vanligt folk vet jag inte.Är Cartier på väg upp i popularitet? Jag får den känslan.
En artikel i GQ.
https://www.gq.com/story/watches-of-the-week-4-3-20