Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur stor är den där då?Fredag och Tank LC.
33,7 x 25,5Hur stor är den där då?
Riktigt fin! När jag provade en sån och Solo Tankar så gled den in som den perfekta storleken mellan Solo Small och Large.33,7 x 25,5
Benämns som Large av Cartier själva. Så något större än den klassiska. Sitter på en rund, ej platt 17cm handled på bilden.
Fredag och Tank LC.
Såg häromdagen en herre med en mycket trevlig rund (vad jag tror var en) Cartier i typ 36-38 mm på länk, blå tavla. Rätt säker på att det inte var en Pasha eller Chronoscaph, utan den kändes mer integrerad och elegant. Mer som en rund Santos fast större. Såg jag i syne? Var det något helt annat?
Nej, den var liksom plattare och kantigare. Fan vad irriterandeBallon Bleu?
Fanns ju ronde santos som hade en lite kantig bezel. Kan det ha varit en sådan?Nej, den var liksom plattare och kantigare. Fan vad irriterande
Ronde kanske. Tror den finns som blå.Såg häromdagen en herre med en mycket trevlig rund (vad jag tror var en) Cartier i typ 36-38 mm på länk, blå tavla. Rätt säker på att det inte var en Pasha eller Chronoscaph, utan den kändes mer integrerad och elegant. Mer som en rund Santos fast större. Såg jag i syne? Var det något helt annat?
Såg häromdagen en herre med en mycket trevlig rund (vad jag tror var en) Cartier i typ 36-38 mm på länk, blå tavla. Rätt säker på att det inte var en Pasha eller Chronoscaph, utan den kändes mer integrerad och elegant. Mer som en rund Santos fast större. Såg jag i syne? Var det något helt annat?
Den var åt det hållet, men den verkar vara 42mm och den jag såg var mindre. Det var ägaren på en restaurant, får smyga dit och kolla igen. Funderar på om det kan ha varit något helt annat, typ Bvlgari.
Adria? Bvlgari Diagono isf.Den var åt det hållet, men den verkar vara 42mm och den jag såg var mindre. Det var ägaren på en restaurant, får smyga dit och kolla igen. Funderar på om det kan ha varit något helt annat, typ Bvlgari.
Hahaha, snyggt! Shit vilken sjuk bullseyeAdria? Bvlgari Diagono isf.
Har ju haft en likadanHahaha, snyggt! Shit vilken sjuk bullseye
Ändå orimligt att du visste vilken restaurang det gällde, det är en yrkesskada man har som klocknörd att man inte kan undvika att notera vad folk har på handleden…Har ju haft en likadan
Guilty..Ändå orimligt att du visste vilken restaurang det gällde, det är en yrkesskada man har som klocknörd att man inte kan undvika att notera vad folk har på handleden…
Också suttit och tittat på den, fin klocka i bra storlek.Adria? Bvlgari Diagono isf.
Tycker det blev ballt på mesch..Lika men olika:
Jo, det är ett bra alternativ om man inte hittar en vettig länk iaf.Tycker det blev ballt på mesch..
Den andra däremot är ju bara för drömmig... Lagomt avvägd vulgo. Vad tror du man får ge för en idag (med is)? Man hittar väl dock ingen antar jag...
Och den verkar ju inte skynda sig ut på K&SJo, det är ett bra alternativ om man inte hittar en vettig länk iaf.
Skulle gissa att den kostar mellan 80-100' om man väl hittar en. Det är väl just det som är det svåra. Ska det vara exakt som min finns det kanske inga fler som är opolerade. Svårt att veta.
Man ser för få Cartier på mesh tycker jag! De gör sig riktigt bra!Lika men olika:
Lite samma känsla men ändå skillnad mellan mesh och rislänk som den du lade upp.Man ser för få Cartier på mesh tycker jag! De gör sig riktigt bra!
Ja så är det! En rislänk i vitt guld tackar man inte nej tillLite samma känsla men ändå skillnad mellan mesh och rislänk som den du lade upp.
Nja, Cartier har ytbelagt vitguld. Kör på gult eller platina.Ja så är det! En rislänk i vitt guld tackar man inte nej till
Okej, jag är långt ifrån påläst på Cartier. Hittade den på den här sidan för ett tag sedanNja, Cartier har ytbelagt vitguld. Kör på gult eller platina.
Dom har även denna som jag brukar titta till ibland och fundera.Okej, jag är långt ifrån påläst på Cartier. Hittade den på den här sidan för ett tag sedan
https://amsterdamvintagewatches.com/shop/cartier-tank-paris-white-gold/