Verkligen hemsk.Här är världens mest slitna must. Tror hunden tuggat på den. Men kanske någon är sugen att lägga bud varför tar Bukowskis in en så sliten klocka ens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen hemsk.Här är världens mest slitna must. Tror hunden tuggat på den. Men kanske någon är sugen att lägga bud varför tar Bukowskis in en så sliten klocka ens?
Båda är dock damvarianter, 20x28.En till här.
Med lätt polering blir den rätt bra. Men nytt guldlager fin.Haha. Ytterst oklart varför Bukowski har tagit in den. Vem skulle vilja betala för ett sådant exemplar?
Där ser man! Trodde klockan var bortom räddning...Med lätt polering blir den rätt bra. Men nytt guldlager fin.
Ser ut ungefär som skicket på mina två, dock damklocka vs mina herrar. Men jag gillar det lite härjade skicket om jag ska vara helt ärlig!En till här.
Har du någon aning om vad en plätering kostar? Vore intressant att veta.Ser ut ungefär som skicket på mina två, dock damklocka vs mina herrar. Men jag gillar det lite härjade skicket om jag ska vara helt ärlig!
Men som @Aurum föreslog så kanske jag tar och fixar till dom vid nåt tillfälle. Slipar/byter dom repiga mineralglasen och fixar nya guldlager (och pläterar om det ena originalspännet, som är rätt slitet). Har en blå och en röd, känner att jag behöver dom andra tavlorna också! Gotta catch 'em all, ni vet!
Inte den blekaste. @Strindberg kanske har koll?Har du någon aning om vad en plätering kostar? Vore intressant att veta.
Väntar också på att en skall komma ut. Kan ta en istället för två för vad @Psykel gav.Fast det går väl inte att hitta med de klassiska urtavlorna, dina är ju coola men är väl inte relevanta att ha som riktlinjer på värde. Inte sett någon runt 5000 på länge, men det kanske bara är jag. Skulle köpa en fin för 5-6 på 2 sekunder.
Mellan 3500-4000, beroende på hur mycket polering som behöver göras. Priset är räknat på lös boett, men verk och glas utplockat.Inte den blekaste. @Strindberg kanske har koll?
Magisk tavla. 27mm?Rotation i klocklådan. Normale ut Dumont in.
JaMagisk tavla. 27mm?
Grymt fin. Grattis!Rotation i klocklådan. Normale ut Dumont in.
Känns som ett bra byte om man nu inte kan ha båda.Rotation i klocklådan. Normale ut Dumont in.
Riktigt fin, får vi hoppas normale dyker upp här med. Var väldigt sugen, men velade för länge.Rotation i klocklådan. Normale ut Dumont in.
Finns ingen Cartier Tank Solo till salu här på forumet. Någon som vill rekommendera en utländsk handlare som de köpt Cartier av tidigare? Utöver Zeitauktion då.
Vet inte exakt vad du är ute efter, men den här ligger på tradera, ingen rekommendation bara information.Finns ingen Cartier Tank Solo till salu här på forumet. Någon som vill rekommendera en utländsk handlare som de köpt Cartier av tidigare? Utöver Zeitauktion då.
FYI, jag tröttnade på allt velande och valde en stor aktör. Vi håller på att slutföra affären. En Tank Solo Large på ingång.Finns ingen Cartier Tank Solo till salu här på forumet. Någon som vill rekommendera en utländsk handlare som de köpt Cartier av tidigare? Utöver Zeitauktion då.
FYI, jag tröttnade på allt velande och valde en stor aktör. Vi håller på att slutföra affären. En Tank Solo Large på ingång.
Dubbelpostar söndagsklockan. Ganska nöjd med den här kombinationen.
Det är en Carree. Häftig tavla, har för mig jag sett en likadan här på forumet men minns inte av vem.Finns några intressanta objekt i Bukowskis Exclusive Watches: https://www.bukowskis.com/sv/auctions/E641/lots
En Santos med en lite ovanlig tavla. Står Galbee i rubriken, men visst är det en Carree?
Cartier, Santos Carree, armbandsur, 29 x 29 (41) mm. - Bukowskis
Bukowskis auktionerwww.bukowskis.com
Och en Americaine för den som är intresserad: https://www.bukowskis.com/sv/auctio...cartier-tank-americaine-armbandsur-26-x-45-mm
Ser liten ut, men säkert bekväm. Hur liten är en sån där?Tank Normale på armen. Förstår ”hajpen”. Kunde inte vara mer nöjd!