Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
36an är fin den. Bra storlek. Exen ser väl-provade ut förövrigt, tänker på den i guld framförallt?![]()
![]()
![]()
Tankar om ronde? Var och testade ett antal innan och måste säga att jag fastnade lite... 42mm är ju väldigt stort, så lutar åt 36, funderar även på att fullkomligt mörda budgeten och köra på en Ballon.![]()
Nja nästan 4 miljoner sek, måste vara några som driver marknaden till galenskap.
Nja nästan 4 miljoner sek, måste vara några som driver marknaden till galenskap.
Kan någon förklara för en oinvigd vad som är så speciellt med just den där Cartiern att någon betalar ca 4 msek för den. Genuint nyfiken och okunnigEller så är det ett roligt sätt att parkera pengar![]()
Kan någon förklara för en oinvigd vad som är så speciellt med just den där Cartiern att någon betalar ca 4 msek för den. Genuint nyfiken och okunnig
Jo det misstänkte jag faktiskt nästan. Men hur unik? One of a kind eller?Det är en ganska unik Cartier.
Jo det misstänkte jag faktiskt nästan. Men hur unik? One of a kind eller?
Tipsa kompisen om rengöring. Det förtjänar den.Fick prova denna ikväll hos kompisen. Som från ingenstans blev jag plötsligt sugen på en Cartier...![]()
Carree äldre och kantigare generation. Typ mer raka linjer, nyare mer rundad.Kan någon vänlig själ förklara skillnaden mellan Santos Galbee och Carree? Sökt men inte hittat (säkert fel på mina sökningar för detta lär ha diskuterats). Vilken kom först? Vilken gillar ni mest? Osv![]()
Exakt min tanke.Tipsa kompisen om rengöring. Det förtjänar den.
Kan någon vänlig själ förklara skillnaden mellan Santos Galbee och Carree? Sökt men inte hittat (säkert fel på mina sökningar för detta lär ha diskuterats). Vilken kom först? Vilken gillar ni mest? Osv![]()
Kan någon vänlig själ förklara skillnaden mellan Santos Galbee och Carree? Sökt men inte hittat (säkert fel på mina sökningar för detta lär ha diskuterats). Vilken kom först? Vilken gillar ni mest? Osv![]()
Carree äldre och kantigare generation. Typ mer raka linjer, nyare mer rundad.
![]()
Guide: Cartier Santos - Stilstudie av en verklig ikon
Cartier har utvecklats till ett varumärke som blivit något av en personlig favorit hos många entusiaster och samlare. Både vad gäller deras klockor och deras fantastiska smycken. Men idag har vi klockorna i fokus. Eqotime's Aleksandar Mladenovic tar en djupare titt på den modell som vi anser...eqotime.com
![]()
Supersnällt! Tack!Carrée är kantig och Galbée är böjd
![]()
![]()
![]()
![]()
”Min klumpigaste Cartier eller den fula sköldpaddsunge”
![]()
Men båda finns i "29x29" visst? Automatarna drivs av ETA?![]()
mje, ser ut att ha polerats och slitits rätt bra, speciellt länken![]()
![]()
vad säger expertisen om denna Galbee. Ärligt slitage eller sönderpolerad?
Ärlig eller någon form av Franken?
![]()
Tack, hittade endast denna med Cartier + LeCoultre…Aldrig sett en Cartier + Lecoultre signatur
Också ommålad iofs.Tack, hittade endast denna med Cartier + LeCoultre…
![]()
Tack, då är Cartier jag postade inte helt 100 helt enkelt?Också ommålad iofs.
Ommålad är den men mer vet jag inte. LIte samma sak som den förra jlcn som lades upp i tråden.Tack, då är Cartier jag postade inte helt 100 helt enkelt?