Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
29x29, kvarts, ”nya” länken? Gillarn, bra klocka. Om priset är rimligt så köp!Överväger starkt att köpa denna under min vistelse i London. Några uppgenbara brister som jag missar? Tacksam för snabb feedback!
Tack för snabb respons! Vad menar du med ”nya” länken? Precis, 29x29 och kvarts29x29, kvarts, ”nya” länken? Gillarn, bra klocka. Om priset är rimligt så köp!
Klockan är fr 94 förresten29x29, kvarts, ”nya” länken? Gillarn, bra klocka. Om priset är rimligt så köp!
Tack. Är väldigt nöjd
Har lyckats googla mig fram till att det är 20.5mm bandbredd på Solo Large, vet du om det stämmer?GLCstraps
Ingen aning tyvärr men maila [email protected] och fråga, de är oftast snabba och hjälpsamma.Har lyckats googla mig fram till att det är 20.5mm bandbredd på Solo Large, vet du om det stämmer?
Har lyckats googla mig fram till att det är 20.5mm bandbredd på Solo Large, vet du om det stämmer?
Ingen aning tyvärr men maila [email protected] och fråga, de är oftast snabba och hjälpsamma.
Cool, tack!Sitter på samma avdelning, är på väg till jobbet och kan kolla direkt då, ge mig typ 30-35 min.
Cool, tack!
Värdelöst. Frågan är om det går att knöla på 21mm band? Eller om man ser glipan med 20mm.Stämmer bra, den är 20.5mm för LM modellen.
Bespoke är vägen att vandra. Jag har 18/18 på min amerikan och det tog GLC sisådär tre veckor att skaka fram en rem.Värdelöst. Frågan är om det går att knöla på 21mm band? Eller om man ser glipan med 20mm.
Tack för att du kollade dock!
Vad kostar sig? Beror gvs på materialval etc men ändå.Bespoke är vägen att vandra. Jag har 18/18 på min amerikan och det tog GLC sisådär tre veckor att skaka fram en rem.
Tror jag betalade sisådär 85 evrosar plus lite frakt.Vad kostar sig? Beror gvs på materialval etc men ändå.
Värdelöst. Frågan är om det går att knöla på 21mm band? Eller om man ser glipan med 20mm.
Tack för att du kollade dock!
Vet man när i april den dyker upp? Måste bara testa denna!Denna är galet snygg. Tidigare inte varit intresserad av Cartier men denna skulle inte vara dum på handleden. Kommer i april.
Den har väl kommit redan.Vet man när i april den dyker upp? Måste bara testa denna!
Ja när man ser det sådär så ser den ju lite väl stor ut!
Sånt här kan man bli tokig på! Men tack för infon. Helt plötsligt känner jag mer för den mindre. Kul att man inte är så lättpåverkad iaf
Jag har mejlat Rob E och frågat men ej fått svar ännu. De har dock nya modellen på deras hemsida.Vet man när i april den dyker upp? Måste bara testa denna!
Snygg!!Blev ett köp. Äntligen kan man posta i denna grymma tråd.
Tackar!Snygg!!
Säljstart igår.Vet man när i april den dyker upp? Måste bara testa denna!
@Soran G dela med dig av bilder och intryck av nya Santosen!
Nyfiken sjukling här.
Härligt! Skulle du säga att midsz (TT) är owg-mtrl eller ska jag ge upp den tanken?Provade nya Santos medium och large hos Nymans som precis fått in dem. Välbyggda och solid känsla. Trodde att medium med sina 35,1mm skulle vara liten jämfört med large som är 39,8mm. Medium var den som satt bäst och såg ut som en klassisk Santos. 100 atm så det funkar att ha den som allroundklocka
Den stora med datum och den lilla utan;