Tycker den kan dressas upp/ner och den går att bada med utan problem så absolut owg-materialHärligt! Skulle du säga att midsz (TT) är owg-mtrl eller ska jag ge upp den tanken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den kan dressas upp/ner och den går att bada med utan problem så absolut owg-materialHärligt! Skulle du säga att midsz (TT) är owg-mtrl eller ska jag ge upp den tanken?
Hmm... ska en kränga allt och hoppa av tåget kanske...Tycker den kan dressas upp/ner och den går att bada med utan problem så absolut owg-material
Tack!Provade nya Santos medium och large hos Nymans som precis fått in dem. Välbyggda och solid känsla. Trodde att medium med sina 35,1mm skulle vara liten jämfört med large som är 39,8mm. Medium var den som satt bäst och såg ut som en klassisk Santos. 100 atm så det funkar att ha den som allroundklocka
Den stora med datum och den lilla utan;
Snyggt!Provade nya Santos medium och large hos Nymans som precis fått in dem. Välbyggda och solid känsla. Trodde att medium med sina 35,1mm skulle vara liten jämfört med large som är 39,8mm. Medium var den som satt bäst och såg ut som en klassisk Santos. 100 atm så det funkar att ha den som allroundklocka
Den stora med datum och den lilla utan;
Det var bättre förr!Tack!
Large är för stor och medium ser lite kort och tjock ut. Larges proportioner ser bättre ut till och med. Måste pallra mig dit och prova.
Undrar om det Inte är dags att låta Pannan gå vidare?Large kostar 68’ och medium 61,5’ (Rob E).
Provade bägge igår. Båda riktigt fina men blir det köp går jag nog mot medium. Sålt några klockor då de känts för stora och vill inte göra samma misstag igen.
Svar ja. Kommer dock inte ihåg när det skedde, men var inte för så länge sen. Nya ser hemskt ut.Har de bytt bandet på Cartier tank solo? Isånafall när
Ajdå... håller med.Svar ja. Kommer dock inte ihåg när det skedde, men var inte för så länge sen. Nya ser hemskt ut.
Porrig!Precis hämtat ut, jag är nöjd
Fan vad bra. En sådan borde man ha..
Odödlig :- )Jag kom över en Cartier Santos när jag var i London under förra veckan som jag tidigare har postat i tråden men som jag nu tänkte skriva några rader om och slänga upp lite bilder på.
Det är en ref 987901 från början av 90-talet. Vi snackar quartz och 29 mm. Gillar tavlan som sticker ut jämfört med den klassiska svartvita. Extra kul att klockan kom med box och papper. Den är köpt av någon semestrande (?) lirare på Hawaii den 21 mars 1994 och har nu hamnat i min ägo 24 år senare
Still going strong iafOdödlig :- )
Tackar, hemsnickratVäldigt snyggt band. Får man fråga varifrån det kommer?