Jäkligt fin! Grattis i förskott!Tank Must Large. 15,5cm handled. Gratulerar mig själv på 30-årsdagen ca 4 månader för tidigt
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt fin! Grattis i förskott!Tank Must Large. 15,5cm handled. Gratulerar mig själv på 30-årsdagen ca 4 månader för tidigt
![]()
![]()
Det enda sättet att få något man verkligen vill ha är att köpa det självTank Must Large. 15,5cm handled. Gratulerar mig själv på 30-årsdagen ca 4 månader för tidigt
![]()
![]()
Grattulerar!! Jäkligt fin klocka, har själv sneglat på den ett tag ni!Tank Must Large. 15,5cm handled. Gratulerar mig själv på 30-årsdagen ca 4 månader för tidigt
![]()
![]()
Stort grattis, sitter ju sjukt bra på din handled!Tank Must Large. 15,5cm handled. Gratulerar mig själv på 30-årsdagen ca 4 månader för tidigt
![]()
![]()
Provcyklar Santos de Cartier i ADLC. Gillar skarpt, synd att den inte görs i medium.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Testade en tidigare i trådenFörsökt googla kring Santos de Cartier WSSA0039. Inte så mycket snack om den här på forumet. Är rejält sugen, gillar gummibandet och den smala boetten. Ser riktigt sportig ut!
Någon här som provat den eller äger den?
Lånade en bild från Google:
![]()
Som sagt, synd att den inte görs i medium, då hade jag nog också adderat en till lådan.Testade en tidigare i tråden
Testade en för 1,5 månad sedan. Riktigt snygg och sportig! Dock endast L men eftersom den är helsvart funkar det bättre än jag trodde på mina 16,5cm. Detaljer som skruvarna i armbandet och svart datumtavla med vita siffror ärFörsökt googla kring Santos de Cartier WSSA0039. Inte så mycket snack om den här på forumet. Är rejält sugen, gillar gummibandet och den smala boetten. Ser riktigt sportig ut!
Någon här som provat den eller äger den?
Lånade en bild från Google:
![]()
Radhustrippeln?Tank gånger tre.
![]()
Kanske att det saknas något för vattenstänk?Radhustrippeln?![]()
Ser galet bra ut, wow.Denna var riktigt läcker (om än large då):
![]()
Tydligen en NSO (new special order) i vitguld från Cartier.
Undra vad det kostar o göra en specialbeställning från Cartier...?![]()
Föredömlig förvaring också - många bonuspoäng!Tank gånger tre.
![]()
Det där är bara sjukt. Såg också annonser på sexsiffrigt, chrono24 blir mindre och mindre relevant att följa prisutveckling.Cartier Tank Must Solarbeat Large WSTA0059 | Chrono24
Köp Cartier WSTA0059 tryggt och till bästa pris på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor.www.chrono24.se
![]()
Hehe hörde tom att folk betalat dessa priser
Cartier Tank Must Solarbeat Large WSTA0059 | Chrono24
Köp Cartier WSTA0059 tryggt och till bästa pris på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor.www.chrono24.se
![]()
Hehe hörde tom att folk betalat dessa priser
Tydligen sådan brist pga svårt att få komponenterna som behövs att göra "solpanelen". Helt galet.Det där är bara sjukt. Såg också annonser på sexsiffrigt, chrono24 blir mindre och mindre relevant att följa prisutveckling.
Vet faktiskt inte. Kan vara relaterat till det galna beteendet som skett runt Rolex OP med de färgglada tavlorna. Skulle inte överraska mig, för tillfället.Måste vara skitsnack. Efter ”fiaskot” med att kränga de färgade dyrt måste ju alla inse att inte heller dessa ska vara ”sällsynta”.
Vet faktiskt inte. Kan vara relaterat till det galna beteendet som skett runt Rolex OP med de färgglada tavlorna. Skulle inte överraska mig, för tillfället.
Nu är jag lite efter, men jäkla snyggt till den sortens kläder också!Tank Must Large. 15,5cm handled. Gratulerar mig själv på 30-årsdagen ca 4 månader för tidigt
![]()
![]()
Tror också att beteendet ligger i tidens anda och att Cartier fångar upp mycket av det som händer runt bl a Rolex. Såg att några i tråden beskrivit nya Tank som en relativt dyr kvartsklocka. Jag tycker raka motsatsen just i jämförelse med prisutvecklingen för nya Rolex eller andra top-brands. Att kunna plocka en ny klassisk Tank med samma mått och former som originalet för under 30k tycker jag är direkt prisvärt. Särskilt i jämförelse med de billigare ingångsmodellerna från t ex Rolex.Vet faktiskt inte. Kan vara relaterat till det galna beteendet som skett runt Rolex OP med de färgglada tavlorna. Skulle inte överraska mig, för tillfället.
Instämmer helt. Blev förvånad när jag hörde priset på Tanken (large). Trodde att den skulle ligga på ytterligare 4-7000. Det hade blivit en slant men relativt till mkt annat så (en ny Rimowa kostar ju för fasiken hälften av vad en Tank small går påTror också att beteendet ligger i tidens anda och att Cartier fångar upp mycket av det som händer runt bl a Rolex. Såg att några i tråden beskrivit nya Tank som en relativt dyr kvartsklocka. Jag tycker raka motsatsen just i jämförelse med prisutvecklingen för nya Rolex eller andra top-brands. Att kunna plocka en ny klassisk Tank med samma mått och former som originalet för under 30k tycker jag är direkt prisvärt. Särskilt i jämförelse med de billigare ingångsmodellerna från t ex Rolex.
Radhustrippeln?![]()