Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! 29x29 (29x41)Riktigt grym!
EDIT: vilken size är detta?
Mycket trevlig!Nyservad!
Partisk i målet men gör sig väldigt bra i tvåtonMycket trevlig!
Santosen växer för varje bild som delas, frågan är: tt eller helstål?
Helguld?Mycket trevlig!
TT eller helguld skulle jag säga!Mycket trevlig!
Det är självklart ett alternativ det också!Helguld?
Fast egentligen är nog TT snyggast, gör sig riktigt bra med guldskruvarna och ringen. @aleks här ovan är stört bra.Det är självklart ett alternativ det också!
Håller med! Det är en av få klockor som gör sig bäst som TT. Ren porr.Fast egentligen är nog TT snyggast, gör sig riktigt bra med guldskruvarna och ringen. @aleks här ovan är stört bra.
Sjukt bra!Nyservad!
Är det bara guld som kommer med 2 hål?Knappt i de oädlare metallerna, men du ser min ovan. På min gamla i solitt guld hade en extra uppsättning hål längre ifrån boetten så skinnbandet får plats.
Skarp! Årsmodell på den?Nyservad!
Vet faktiskt inte..Är det bara guld som kommer med 2 hål?
Skarp! Årsmodell på den?
Har bara varit och testat... Tycker att proportionerna är lite off och därmed bättre på den gamlaÄr det någon som köpt nya Santosen än?
Vad jag vet är det bara solitt guld som kommer med två genomgående och två dolda bandstiftshål.Är det bara guld som kommer med 2 hål?
Också testat den men gillar inte proportionerna. Hade väl inte köpt den i vilket fall men föredrar isf Galbée XL om man vill ha en lite större modern Santos.Är det någon som köpt nya Santosen än?
Riktigt fin, sitter riktigt bra!Nyservad!
Japp, haft den typ en månad nu. Sååå nöjd. Visste inte direkt vilken storlek men efter en stund i butiken så blev det Large. Tyckte medium kändes för liten och dressad. Large känns mer sportig. Har den som vardagsklocka. Kör nu med länk som känns väldigt bra på handleden. Skinnbandet var ok det med men lite stelt i början. Dock lite känsligt för vattenstänk. Mitt är redan lite fläckigt. Explorern har fått svår konkurrens nu om handledstid.Är det någon som köpt nya Santosen än?
Hala upp massor av bilder!!Japp, haft den typ en månad nu. Sååå nöjd. Visste inte direkt vilken storlek men efter en stund i butiken så blev det Large. Tyckte medium kändes för liten och dressad. Large känns mer sportig. Har den som vardagsklocka. Kör nu med länk som känns väldigt bra på handleden. Skinnbandet var ok det med men lite stelt i början. Dock lite känsligt för vattenstänk. Mitt är redan lite fläckigt. Explorern har fått svår konkurrens nu om handledstid.
Mycket fin! Ser ut att sitta riktigt braBättre än såhär blir det inte i den moderna Cartiervärlden.
Odödlig klassiker, grattis!Bättre än såhär blir det inte i den moderna Cartiervärlden.
Riktigt snygg!Mycket fin! Ser ut att sitta riktigt bra
Riktigt snygg!
En nyfiken fråga. Vet du om det bara är vissa modeller /storlekar som benet i V för kl 7 har texten Cartier? Såg nya santosen har det på bilden under men såg det inte på din.
Riktigt coolt att texten är så liten! Tack för förstoringen"Cartier secret signature" är där - här kommer ett par bättre bilder.
Vilken skönhet! Vilken ref är det?Nyservad!