• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Ernesto

Patek
2-Faktor
Cloche 2841 från Antiquorums Geneva Auction.

AC5B13BF-9436-4168-AEB7-C85CD94F05F3.jpeg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Har man sett några bilder på första tanken som visade för generalen (eller vad han var?) skulle inte den som ända var en klocka för krig kunnat ha Nato? Eller var det för tidigt för Nato?
Nato fanns inte då men det har inte varit ovanligt med svarta sidenband på dammodellerna iaf. Så tygband i sig hade inte varit fel utan varit rätt snyggt. Problemet är att nästan alla är så tjocka idag. Och band under boett som nato-typen har är ju aldrig bra.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Nato fanns inte då men det har inte varit ovanligt med svarta sidenband på dammodellerna iaf. Så tygband i sig hade inte varit fel utan varit rätt snyggt. Problemet är att nästan alla är så tjocka idag. Och band under boett som nato-typen har är ju aldrig bra.
Siden låter väldigt glansigt i mina öron. Får googla lite.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Jag kan tycka att det var väldigt lite grattis åt mitt köp? Börjar kännas meningslöst med klocka när man jobbar hemma utan klocka och inte ens KS ger mig den bekräftelsen jag behöver…
1DDD1BBB-A0F4-4047-AEC5-076071160ADE.jpeg
6520E4F4-9FF6-49BD-8D94-BD3EEA9729EE.jpeg


C3162B13-CB47-43A8-8EBC-879394614C48.jpeg
Du har nog helt rätt. Du kan ge den till mig som ändå är på kontoret ett par dagar i veckan. Lovar att återkoppla om den uppmärksammas bättre där. 😂
Grattis till bra köp och skoj att se något annar än lådan. 😉
 
Topp