Ja, precis! Grön alligator från Cartier. En mycket fin kombo till sommaren Jag är nöjd med bandetSemi-matt mörk grönt alligator från Cartier?
Har ett påväg! Hur känns bandet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, precis! Grön alligator från Cartier. En mycket fin kombo till sommaren Jag är nöjd med bandetSemi-matt mörk grönt alligator från Cartier?
Har ett påväg! Hur känns bandet?
Cloche är ju grym!Dyra men inte speciellt fina tyvärr.
Såg inte bra ut på handledenCloche är ju grym!
Har man sett några bilder på första tanken som visade för generalen (eller vad han var?) skulle inte den som ända var en klocka för krig kunnat ha Nato? Eller var det för tidigt för Nato?Som att sälja en HM kostym med cargo byxor till.
Nato fanns inte då men det har inte varit ovanligt med svarta sidenband på dammodellerna iaf. Så tygband i sig hade inte varit fel utan varit rätt snyggt. Problemet är att nästan alla är så tjocka idag. Och band under boett som nato-typen har är ju aldrig bra.Har man sett några bilder på första tanken som visade för generalen (eller vad han var?) skulle inte den som ända var en klocka för krig kunnat ha Nato? Eller var det för tidigt för Nato?
Siden låter väldigt glansigt i mina öron. Får googla lite.Nato fanns inte då men det har inte varit ovanligt med svarta sidenband på dammodellerna iaf. Så tygband i sig hade inte varit fel utan varit rätt snyggt. Problemet är att nästan alla är så tjocka idag. Och band under boett som nato-typen har är ju aldrig bra.
Inte speciellt, dessa:Siden låter väldigt glansigt i mina öron. Får googla lite.
Snyggt från vart?Nytt OEM-läder till Tanken!
OEM --> Cartier.Snyggt från vart?
Snyggt från vart?
Tack, läste aldrig texten till bilden. Får svänga förbi Smålandsgatan och kika närmre på den där.Som nämnt, från Cartier. Jarl Sandin i Göteborg ordnade fram det, tog en vecka att få hem från beställning lite drygt.
Då får vi se om hypen is real eller om ni ljuger för mig.
Snygg box.Då får vi se om hypen is real eller om ni ljuger för mig.
Vilken annan pjäs snor all handledstid? Nyfiken.Framplockad efter en månads vila.
Bvlgari Diagono hehe.Vilken annan pjäs snor all handledstid? Nyfiken.
Inte helt olik! Själv länge varit sugen på en för att utöka till en sportstålsdubbel. Tycker Carrée är bättre på bild, så har ej tagit tag i det hela. Vad upplever du är bättre med Bvlgarin?Bvlgari Diagono hehe.
Ser även repad och begagnad ut. Kan offra mig att ta över den.Jag kan tycka att det var väldigt lite grattis åt mitt köp? Börjar kännas meningslöst med klocka när man jobbar hemma utan klocka och inte ens KS ger mig den bekräftelsen jag behöver…
Du har nog helt rätt. Du kan ge den till mig som ändå är på kontoret ett par dagar i veckan. Lovar att återkoppla om den uppmärksammas bättre där.Jag kan tycka att det var väldigt lite grattis åt mitt köp? Börjar kännas meningslöst med klocka när man jobbar hemma utan klocka och inte ens KS ger mig den bekräftelsen jag behöver…
Sant, så sant.Ser även repad och begagnad ut. Kan offra mig att ta över den.
Det vet jag inte direkt? Blev sugen på en egen, igen.Sant, så sant.
Ser du dom andra fyra felen (förbättringspotentialen)?