Magnus 1822
Basic
Är det någon som försökt och lyckats kränga på ett läderband på en Santos Galbee XL, eller är det för trångt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm.. jag brukar nästan alltid behöva ställa om klockan när jag drar upp den så då måste jag ”flippa” den. Men antar att det går att dra upp den stängdHur gör man när man vrider upp den? Måste man flippa upp den, eller går det att dra fingret ovanpå medan den är ihopfälld?
Grattis! Dendär är grym!Hej. Får jag vara med och leka här nu?
En udda modell jag alltid glömmer bort. Kan du lägga upp lite fler bilder så man tex ser boetten i profil?Ännu tråd jag får vara med i...
blev med Santos från -05 i fredags.
Kommer...En udda modell jag alltid glömmer bort. Kan du lägga upp lite fler bilder så man tex ser boetten i profil?
De har börjat dyka upp hos ADsÄr det någon som vet om den nya Santosen i medium kommit ut i butikerna ännu? Kikade på Nymans sida men hittade inget...
Vad sitter det för verk i den där och hur tjock är den?Blev inte helt skarpa men man ser ju att den är betydligt smidigare än sin föregångare.
W20055D6
Grymt, får spana in den vid nästa besök i kungliga hufvudstaden.De har börjat dyka upp hos ADs
Nice! Vilken storlek är det och omkrets på handleden om jag får fråga?Ännu tråd jag får vara med i...
29mm och 18cmNice! Vilken storlek är det och omkrets på handleden om jag får fråga?
Cartier cal120 / eta 2000-1 och den är ca: 8,5mm tjock.Vad sitter det för verk i den där och hur tjock är den?
Bug och bock. Den ser riktigt bra ut i storlek!29mm och 18cm
Ser trevlig ut. Grattis!Ännu tråd jag får vara med i...
Tackar, tycker själv den sitter bra men jag har inga problem att bära 34mm Rolex.Bug och bock. Den ser riktigt bra ut i storlek!
Hej. Får jag vara med och leka här nu?
Länkarna till Santos 100 är helt sjuka.Grattis! Sitter bra på dig. Är den 33mm bred?
Komplettera med en länk kanske?.. Skruvarna i länken ser grymt bra ut.
Länkarna till Santos 100 är helt sjuka.
Sjuka hur?Länkarna till Santos 100 är helt sjuka.
Precis som @evki ovan skrev är de tunga och ej avsmalnande om jag minns rätt. Kan finnas olika varianter men det är långt ifrån originalet som lanserades sent 70-tal.Sjuka hur?
Precis som @evki ovan skrev är de tunga och ej avsmalnande om jag minns rätt. Kan finnas olika varianter men det är långt ifrån originalet som lanserades sent 70-tal.
Mitt tips är att testa en som sitter på länk. Tycker den blir alldeles för klumpig och stor, men är långt ifrån kundgruppen där också. Är det den stora XL du har?Ok eftersökte en på länk och funderar på att köpa en löst. Koll på vad en kan gå lös på? Sitter dock oväntat bra på läder..
Newbie fråga ... Vad är det för sten på kronan? Den blå.
Mitt tips är att testa en som sitter på länk. Tycker den blir alldeles för klumpig och stor, men är långt ifrån kundgruppen där också. Är det den stora XL du har?
Cartier specar inte stenen mer än att den är syntetiskt framställd på modeller i oädla metaller. På de ädla metallerna är det en äkta (naturlig) safir/rubin/smaragd/diamant.
Den gamla är en sportklocka. Den nya har för stor tavla.Nya Santos.
Medium och large på 21cm handled. Inte lika klassiskt snygg som de gamla. Men som dressad sportklocka är de inte fel.
OK. Skulle nog klassa den i sportsegmentet (iaf i helstål), men andra kan göra en annan klassificering (och gör uppenbarligen)Den gamla är en sportklocka. Den nya har för stor tavla.