• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

4k mer än vad han själv köpte för och vad jag också blev erbjuden, men nevermind jag är inte intresserad att köpa den just nu ändå.

Mest förundrad över varför han köpte den öht för att sälja vidare till nästan samma pris för att vara snäll typ

Sorry för sjukt mycket ot i tråden!
Och jag förstår inte varför man ska beklaga sig om man ändå inte ska köpa. Nu fick du tydligen samma deal som jag och ser inte riktigt var skon klämmer om jag kan göra mig en hacka på ett skicka den utomlands?

Och jag förstår inte varför man ska beklaga sig om man ändå inte ska köpa. Nu fick du tydligen samma deal som jag och ser inte riktigt var skon klämmer om jag kan göra mig en hacka på ett skicka den utomlands?
En del på KS (och övriga Sverige) har lite svårt att förstå och acceptera marknadsekonomi, tyvärr… 😄

Idag åkte länken på! :)
553D8DD3-36B9-48EF-884C-B9DE82964664.jpeg

Tillbaka
Topp