Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävligt snyggt!
Punkguld
Den där är nästan i klass med din Roger Dubuis.
Proportionerna och symmetrin i tavlan är helt otrolig.
Kan vi byta liv?P
De kompletterar varandra fint! En väldigt rundad och en superkantig.
Grym! Gillar den borstade glasringenEn bra lördagsmorgon. Nytt in, precis upphämtat.
Tack! Ja den blir riktigt rå (på ett bra sätt). Blir en bra duo tillsammans med min helstål.Grym! Gillar den borstade glasringen
Kan vi byta liv?
On topic
Kan vi byta nick?Kan vi byta liv?
On topic
Haha det håller jag hårt påKan vi byta nick?
Måttsytt Shell cordovanDamen knep en i svart. Besvikelsen total över att bandet var blankt. konkreta tips på bra (svarta) band som skulle bli bra?
Kanske någon som tar höjd inför att listpriserna på Cartier som kommer att åka upp väldigt snart.Noterar att den svarta tanken nu verkar finns fullt tillgänglig både hos AD och Cartier online (även om någon dragit ut den för 8k över list på K&S ).
Missar jag något?Noterar att den svarta tanken nu verkar finns fullt tillgänglig både hos AD och Cartier online (även om någon dragit ut den för 8k över list på K&S ).