• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

Lyckades få tag på en Svart Must i Large.

FFBC5F53-9701-4008-87E9-1524003FDD8F.jpeg
Är det den som är limiterad till 50st? :)
Super fin! Grattis

Fan va avis man blir!

Första omdömme?

Den är riktigt bra. Men lite svår att fotografera med tavlan.
Bandet som följer med extremt stelt dock, lite negativt när Molequin eller Delugs gör snyggare och mjukare band till ett vettigt pris.

Är det den som är limiterad till 50st? :)
Super fin! Grattis

Tack! Tyvärr inte, det här är Cartiers uppföljning från fjolårets tre färgade must release. Men nu bara i svart.

• Like
Reactions: DIR
Den är riktigt bra. Men lite svår att fotografera med tavlan.
Bandet som följer med extremt stelt dock, lite negativt när Molequin eller Delugs gör snyggare och mjukare band till ett vettigt pris.

Tack! Tyvärr inte, det här är Cartiers uppföljning från fjolårets tre färgade must release. Men nu bara i svart.
Är det något mer än färgen på kronan som skiljer dem åt?

Grymt snygg gärna fler bilder tack :)
Kan ta ett par till lite senare.

Är det något mer än färgen på kronan som skiljer dem åt?
Gravyren på baksidan. Samt att den inte är helt limiterad.

Någon i tråden som har en WSNM0011 Cartier Drive De Cartier har köpt en till frugan i bröllopspresent men vill höra om någon har några reflektioner om klockan .

Det är medium. Plocka av länken och jämför den mot din tank och säg vad du tycker. Och lite bilder så klart.
Det är medium. Plocka av länken och jämför den mot din tank och säg vad du tycker. Och lite bilder så klart.
Här kommer en bild. Ganska lika i storlek ändå. Francaisen kanske kan upplevas som en lite större och knubbigare Normale på läder?

85E579F5-86B1-441A-8F6A-293E5D9A14E6.jpeg

Någon i tråden som har en WSNM0011 Cartier Drive De Cartier har köpt en till frugan i bröllopspresent men vill höra om någon har några reflektioner om klockan .
Jag testade den i V-ås i början av Nymans Urs rea, starkaste intrycket, den är tunn, riktigt tunn, en klocka det kittlade rejält av, kanske upplevdes aningen stor på min 16cm handled, men nog bara en vanesak då urtavla och boett har en ovanlig form plus att den är så tunn.

Det känns inte som en owg-klocka, men det är väl ingen risk? 😉 😁

Vidare gillade jag det blå läderbandet och den för mig ovanliga boetten och urtavlan.

Jag gissar att denna klocka kommer ni båda gilla! 🤓

Tillbaka
Topp