Santos-söndag,
![]()
Santos-söndag?Santos Galbée, 1566 med 22 år på nacken. Glad andra advent.
![]()
![Waving hand :wave: 👋](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44b.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Santos-söndag,
![]()
Santos-söndag?Santos Galbée, 1566 med 22 år på nacken. Glad andra advent.
![]()
Tjena tjena!Santos-söndag?![]()
![]()
Tyckte att jag kände igen denÄven här
![]()
Haha ser inte riktigt ut som detÄven Mårten gillar Cartier
![]()
Mårten. Legend!Även Mårten gillar Cartier
![]()
Min tanke exakt!! Mårten nöjer sig inte med någon random Cartier. Unique piece från PP är liknande ska det minst vara för en hund med lite klass och stilHaha ser inte riktigt ut som det
Eller så är det bara äldre referenser som gäller även för Mårten, som för många andra i denna tråd, nytt är skit.Min tanke exakt!! Mårten nöjer sig inte med någon random Cartier. Unique piece från PP är liknande ska det minst vara för en hund med lite klass och stil![]()
Bankrånarcartier!Min första Cartier och mitt första inlägg i den här tråden. Mycket nöjd. Ös på med likes nu. @Aurum , du också
![]()
Kan man få lite när bilder på din cartier, har funderat på att köpa en rose gold cartier santos minsannÄven Mårten gillar Cartier
![]()
Naturfärgat slätt band. Perfekt till bruksur i stål.Ok lite subjektivt dilemma.
Vilken är den snyggaste färgen på band till ståltank?
Tunn svart ödla känns som säkrast kort, grönt lite tjockare får den lite mindre dressig och blå är coolt men lite pajjigt kanske?
Plz help med bilder![]()
Santosen har haft lite spretig tidshållning på sistone så jag har lämnat in den på service, bad om ett prisförslag på byte av glasring också.
Vissa här har ju lagt upp en massa bilder på sina orimligt krispiga ex och jag tycker att skicket på min är egentligen helt ok men att just en lite vassare glasring hade varit pricken över i
20 380kr vill dom ha för det, var lite väl magstarkt, men om någon är sugen finns iaf möjligheten.
![]()
Skulle inte polerat den där, ser mer än helt okej ut.Santosen har haft lite spretig tidshållning på sistone så jag har lämnat in den på service, bad om ett prisförslag på byte av glasring också.
Vissa här har ju lagt upp en massa bilder på sina orimligt krispiga ex och jag tycker att skicket på min är egentligen helt ok men att just en lite vassare glasring hade varit pricken över i
20 380kr vill dom ha för det, var lite väl magstarkt, men om någon är sugen finns iaf möjligheten.
![]()
Hoppsan. Jag pröjsade 5’ för komplett service och fick prisoffert på glasring (i stål visserligen) på ca 3kSantosen har haft lite spretig tidshållning på sistone så jag har lämnat in den på service, bad om ett prisförslag på byte av glasring också.
![]()
Bara för bytet av rutanOj! Service och glasring (ruta)? Det brukar ju diskuteras om ringen är solid eller inte.
DubbelOj! Service och glasring (ruta)? Det brukar ju diskuteras om ringen är solid eller inte.
Hehe, påslaget för några gram guld är saftigtHoppsan. Jag pröjsade 5’ för komplett service och fick prisoffert på glasring (i stål visserligen) på ca 3k
Två frågor som är omöjliga att svara på…Är sugen på en Cartier Tank Must Large.
Hur upplevs den på handleden?
Är 3ATM ett problem i den vanligaste vardagen?
För stor.Är sugen på en Cartier Tank Must Large.
Testade hos AD och kom fram till den tråkiga slutsatsen att ingen Tank Must passar mig och mina 20-cm handleder. XL är jättestor och gav inte alls den eleganta, smäckra känsla som jag ville komma åt... L såg fjantigt liten ut.Är sugen på en Cartier Tank Must Large.