• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

Har noterat det när jag sneglat mot dina bilder. Tycker ifs att det lyfter den men kommer behålla min. Däremot är jag sugen på att bära den på band.
Tycker som sagt att den är trevlig på band. Litet avsteg mot carree och påminner om tidiga dumont.
IMG_1650.jpeg
 
Är sugen på ett viklås till min moderna tank must (WSTA0072). Är det något särskilt man ska ha i åtanke inför köp? Någon som vet vad man får hosta upp, i runda slängar.
 
En sidofråga, men jag ser relativt lite begagnade Panthere till salu. Håller folk på dom? Tänker att det bör finnas en del ute i världen, eller är det relativt begränsade volymer som säljer?
 
En sidofråga, men jag ser relativt lite begagnade Panthere till salu. Håller folk på dom? Tänker att det bör finnas en del ute i världen, eller är det relativt begränsade volymer som säljer?
Finns en hel del när man söker, men beror ju på vad man jämför med? Däremot spretar priserna något enormt på auktioner.
 
Har tänkt införskaffa till tjejen men tycker som sagt det är svårt och dom jag hittar är nästintill nypris på. Några förslag på bra sökområden?
Vilken modell kollar du på? Tycker chrono24 ofta är dyrt, man får ha bevakning och hugga snabbt. Annars är det auktioner, bestämma sig för pris och buda på många. Förlorade minst 10st innan jag fick köpa.
 
Har tänkt införskaffa till tjejen men tycker som sagt det är svårt och dom jag hittar är nästintill nypris på. Några förslag på bra sökområden?
Letar också åt min tjej, går trögt. Finns mycket för dyr peng, särskilt i USA och GB till dyr peng, svårare att hitta i bra skick till vettigt pris på hemmaplan. Är ju dock lågsäsong nu under sommaren.
 
Vilken modell kollar du på? Tycker chrono24 ofta är dyrt, man får ha bevakning och hugga snabbt. Annars är det auktioner, bestämma sig för pris och buda på många. Förlorade minst 10st innan jag fick köpa.
Ja det är väl så, tittar på någon av de mindre Panthere i stål. Men precis som du skriver är Chrono 24 dyra och samma sak när de dyker upp på blocket. Får hålla ett öga på kaplan
 
Tillbaka
Topp