Lätt hänt när man inser att det finns en jumbo ref som är förbisedd. Bärs bättre än jag trodde. Måste bara hitta en till flickvännen så att jag kan få ha min i fred.Precis det som drabbade mig… Köpuppdrag på två små Pantheres.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lätt hänt när man inser att det finns en jumbo ref som är förbisedd. Bärs bättre än jag trodde. Måste bara hitta en till flickvännen så att jag kan få ha min i fred.Precis det som drabbade mig… Köpuppdrag på två små Pantheres.
Plockade sekundvisaren på min men kan inte säga att det gjorde den så mycket bättre. Kanske lite.Lätt hänt när man inser att det finns en jumbo ref som är förbisedd. Bärs bättre än jag trodde. Måste bara hitta en till flickvännen så att jag kan få ha min i fred.
17/18 CM om jag inte missminner mig, men har en ganska "platt" handledFin! vad har du för omkrets.. på armen..
![]()
Har noterat det när jag sneglat mot dina bilder. Tycker ifs att det lyfter den men kommer behålla min. Däremot är jag sugen på att bära den på band.Plockade sekundvisaren på min men kan inte säga att det gjorde den så mycket bättre. Kanske lite.
Tycker som sagt att den är trevlig på band. Litet avsteg mot carree och påminner om tidiga dumont.Har noterat det när jag sneglat mot dina bilder. Tycker ifs att det lyfter den men kommer behålla min. Däremot är jag sugen på att bära den på band.
Ni kan förvänta er bild utan länk inom kort. Är det någon som ungefär under vilken period som jumbon tillverkades?Tycker som sagt att den är trevlig på band. Litet avsteg mot carree och påminner om tidiga dumont.![]()
Vet inte mer än att Cartier Codex skriver 1991Ni kan förvänta er bild utan länk inom kort. Är det någon som ungefär under vilken period som jumbon tillverkades?
Woop vad den satt! Vad är det för ref?Letandet efter en panthere till flickvännen föranledde att jag själv blev smittad. Riktigt nöjd.
![]()
Bärs väldigt nära handleden på ett som jag gillar. Ref 1300.Woop vad den satt! Vad är det för ref?![]()
Tycker nya 27an är för mycket damur. Finns dock klart sämre alternativ, som nedan tex (var ofrivilligt)Kul med fler Panthére på forumet!
Ser fram emot att få se en mini á la Brosnan och snubben nedan, riktigt kaxigt
![]()
![]()
27 är väl inte mini. Menar 23:an eller t.o.m. mindre. Gillar proportionerna i bilden du bifogade, som ett armband.Tycker nya 27an är för mycket damur. Finns dock klart sämre alternativ, som nedan tex (var ofrivilligt)
![]()
Den du länkar till lär väl vara en 27a? Den jag hade var en 22a.27 är väl inte mini. Menar 23:an eller t.o.m. mindre. Gillar proportionerna i bilden du bifogade, som ett armband.
Är den det? Ja kanske var en stor handledDen du länkar till lär väl vara en 27a? Den jag hade var en 22a.
Grym kombo. Molequin?
Jag skulle tänka mig den nya 27an. Bara man borstar den. Utan datum och sekundvisare. Bra grejer ju!Tycker nya 27an är för mycket damur. Finns dock klart sämre alternativ, som nedan tex (var ofrivilligt)
![]()
Jajemän, schyssta @Vantheman som donerade bandet till migGrym kombo. Molequin?
Gillar du små Panthere även på män? Hur små? Om man tex som jag har 17cm handled?Är den det? Ja kanske var en stor handled
Men poängen är att jag gillar riktigt små Panthére.
Ja, tycker det kan vara kaxigt på män när Panthére är små att blir mer som armband.Gillar du små Panthere även på män? Hur små? Om man tex som jag har 17cm handled?
Finns en hel del när man söker, men beror ju på vad man jämför med? Däremot spretar priserna något enormt på auktioner.En sidofråga, men jag ser relativt lite begagnade Panthere till salu. Håller folk på dom? Tänker att det bör finnas en del ute i världen, eller är det relativt begränsade volymer som säljer?
Har tänkt införskaffa till tjejen men tycker som sagt det är svårt och dom jag hittar är nästintill nypris på. Några förslag på bra sökområden?Finns en hel del när man söker, men beror ju på vad man jämför med? Däremot spretar priserna något enormt på auktioner.
Vilken modell kollar du på? Tycker chrono24 ofta är dyrt, man får ha bevakning och hugga snabbt. Annars är det auktioner, bestämma sig för pris och buda på många. Förlorade minst 10st innan jag fick köpa.Har tänkt införskaffa till tjejen men tycker som sagt det är svårt och dom jag hittar är nästintill nypris på. Några förslag på bra sökområden?
Letar också åt min tjej, går trögt. Finns mycket för dyr peng, särskilt i USA och GB till dyr peng, svårare att hitta i bra skick till vettigt pris på hemmaplan. Är ju dock lågsäsong nu under sommaren.Har tänkt införskaffa till tjejen men tycker som sagt det är svårt och dom jag hittar är nästintill nypris på. Några förslag på bra sökområden?
Ja det är väl så, tittar på någon av de mindre Panthere i stål. Men precis som du skriver är Chrono 24 dyra och samma sak när de dyker upp på blocket. Får hålla ett öga på kaplanVilken modell kollar du på? Tycker chrono24 ofta är dyrt, man får ha bevakning och hugga snabbt. Annars är det auktioner, bestämma sig för pris och buda på många. Förlorade minst 10st innan jag fick köpa.