Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen.Det självklara valet för julafton mm
Instämmer helt!Verkligen.
Har nog aldrig varit lika nöjd lika länge som efter jag fick hem min Tank. Sitter på 9 av 10 dagar sen den kom.
50% av denna tråd handlar om hur en vintage Santos sitter på handleden jmf med Datejust så bara att bläddraSom någon skrev tidigare är ju det här en av dom bästa och trevligaste trådarna på KS. Otroligt mycket fina klockor och inspiration här, tack! Har "lovat" mig själv att 2025 så måste det bli en Cartier i samlingen. Hade tänkt Tank men nu dyker ju Santos upp som ett alternativ efter alla fina bilder. Fråga, hur bärs en Santos 2960 / 61 jämfört med t.ex. en Datejust? Om man tänker en vintage LC så är manuell att föredra väl? Tusen tack på förhand.
Kul att Galbeelänken passar Carree.Växer på mig varje dag denna repiga dinka.
Vad sjukt.. aldrig slagit mig att den är från en galbee.. tänkt att den varit polerad.Kul att Galbeelänken passar Carree.
Ha, såklart, tyckte jag hade hygglig koll på tråden men såklart var man inte först med den tanken. Tack!50% av denna tråd handlar om hur en vintage Santos sitter på handleden jmf med Datejust så bara att bläddra
Ha, såklart, tyckte jag hade hygglig koll på tråden men såklart var man inte först med den tanken. Tack!
Som någon skrev tidigare är ju det här en av dom bästa och trevligaste trådarna på KS. Otroligt mycket fina klockor och inspiration här, tack! Har "lovat" mig själv att 2025 så måste det bli en Cartier i samlingen. Hade tänkt Tank men nu dyker ju Santos upp som ett alternativ efter alla fina bilder. Fråga, hur bärs en Santos 2960 / 61 jämfört med t.ex. en Datejust? Om man tänker en vintage LC så är manuell att föredra väl? Tusen tack på förhand.
Som någon skrev tidigare är ju det här en av dom bästa och trevligaste trådarna på KS. Otroligt mycket fina klockor och inspiration här, tack! Har "lovat" mig själv att 2025 så måste det bli en Cartier i samlingen. Hade tänkt Tank men nu dyker ju Santos upp som ett alternativ efter alla fina bilder. Fråga, hur bärs en Santos 2960 / 61 jämfört med t.ex. en Datejust? Om man tänker en vintage LC så är manuell att föredra väl? Tusen tack på förhand.
Måste bara ge kudos för att bära upp så blingiga klockor. Trevligt!
50% av denna tråd handlar om hur en vintage Santos sitter på handleden jmf med Datejust så bara att bläddra
Tack, funderar på vad det ska vara i sista facket. Och om någon Tank och/eller Dumont ska bytas ut. Panthere, Tortue och Basculante lockar. Bland annat.Otroligt fin samling!
Otroligt crispJulaftonsklockan idag:
Håller med, samma julklocka här som de senaste åren.Julafton = Cartier och guld.
/B
Håller med, samma julklocka här som de senaste åren.