• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cartiertråden

På tal om band. Kör en Nomos på en Cartier.
86A78C67-EDA7-464B-B981-264A6FFD0C0E.jpeg

Någon i Stockholmsområdet som kan hjälpa mig hitta vart jag kan korta länken till en vintage santos? Var hos werner koch men han gör inte Cartier. Tack på förhand!

Stuckit, vet jag inte. Är väl rimligt 50-60 är inget överpris kostar ju ca 100k ny
Håller med helt. Inget fel på priset. De några decennier äldre modellerna som däremot har stuckit i pris är IMO fortfarande prisvärda om man ser till vad det kostar att köpa nytt i butik. Men då tilltalas jag personligen avsevärt mycket mer av de äldre där de romerska siffrorna på tavlan ej tar upp lika mycket plats.

Är det någon som sitter på mer information om Tank Louis vitguld med datumfönster, ref 2678, till exempel tillverkningsår m.m. Jag hittar knappt någon information alls..

Tack på förhand!

Tillbaka
Topp