• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Certina DS “where it all began”

virrooo

Audemars
2-Faktor
DSPPPP tar oss till första igen:)
5CB63B91-E120-4E81-BF1F-3DDC54D1B31A.jpeg
Faaan vad nice! Den är så vacker! Charmig patina men ändå så elegant på något sätt :D
 

ittam

Audemars
Fan vad trevlig!
Brukar säga, om den tavlan, att den måste vara snudd på prickfri för att verkligen komma till sin rätt.
Men fan vet om jag inte får revidera det uttalandet nu när jag ser denna. Så här pass jämn och fin patina är fan inte dumt! Magisk lume också!
Stort tack!
Det är forumets DS-guru @Fadershan 's magi som fått den till detta fina skick, och håller med om allt du säger :)
 

ittam

Audemars
Tycker verkligen de där är bland det snyggaste DS för vardagligt bruk, med länk. Letar efter en hyfsat crisp pp stålis själv, men de är svåra!
Håller med dig till fullo där! Och inte bara klockan som är svårjagad, även en GF-länk har man tur om man hittar någon.. Men en jakt som slutar väl är riktigt trevligt :)
Så "happy hunting" önskar jag dig!!
 
Topp