Faaan vad nice! Den är så vacker! Charmig patina men ändå så elegant på något sättDSPPPP tar oss till första igen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faaan vad nice! Den är så vacker! Charmig patina men ändå så elegant på något sättDSPPPP tar oss till första igen
![]()
Tack för den fina beskrivningenFaaan vad nice! Den är så vacker! Charmig patina men ändå så elegant på något sätt![]()
Fan vad trevlig!DSPPPP tar oss till första igen
![]()
Stort tack!Fan vad trevlig!
Brukar säga, om den tavlan, att den måste vara snudd på prickfri för att verkligen komma till sin rätt.
Men fan vet om jag inte får revidera det uttalandet nu när jag ser denna. Så här pass jämn och fin patina är fan inte dumt! Magisk lume också!
Senaste tillskottet, ett stycke fetto i mycket gött skick. Dvärgar min PH200m utan problem..
![]()
![]()
![]()
Tack!Wow! Grattis till en grym duo![]()
Oj vilket skick! Grattis!Senaste tillskottet, ett stycke fetto i mycket gött skick. Dvärgar min PH200m utan problem..
![]()
![]()
![]()
Mycket tjusig!Jag har varit lete seg med uppdateringen men äntligen fick jag tillbaks klockan från en minst sagt lång och utdragen service.
Jag gillar resultatet och är glad att jag passade på att byta glaset samtidigt
Den fick en hel del armtid i sommras
![]()
Nä för de e inte detSer denna tavla riktig ut?![]()
Nä för de e inte det![]()
Ommålad å fel krona iaf. Datumskivan är ju med kraftig patina så man kan ju gissa hur verk såg ut och då oxå tavlan innan doppade den ibsvart färg och kladdade på DS igenOmmålad och totalt franken eller?
Myyyysigt!!Dagens.![]()
Lägger gärna till "mycket" framförMyyyysigt!!
Dagens.![]()
Håller med dig till fullo där! Och inte bara klockan som är svårjagad, även en GF-länk har man tur om man hittar någon.. Men en jakt som slutar väl är riktigt trevligtTycker verkligen de där är bland det snyggaste DS för vardagligt bruk, med länk. Letar efter en hyfsat crisp pp stålis själv, men de är svåra!
Good boi!Big Boy.
![]()
@Scaramanga gå en sida tbx så har vi diskuterat exakt din fråga. Från 8k-20+ beroende på skick. Ish!Bara tavlan ja. Så en komplett utan dykring om det är en sånm du menar i bra-riktigt bra skick skulle jag säga är 10+.
Och ja du har rätt för de är bland de coolaste man kan hahär e mina:
![]()
Tack! Är det med korrekt länk eller head only vi pratar då? En vettig länk kostar 3-5 om jag hängt med?@Scaramanga gå en sida tbx så har vi diskuterat exakt din fråga. Från 8k-20+ beroende på skick. Ish!![]()
Ja det håller jag med om att en ok länk kostar. En riiiktigt bra/tajt kan kosta mer å är ovanliga.Tack! Är det med korrekt länk eller head only vi pratar då? En vettig länk kostar 3-5 om jag hängt med?