ittam
Guld
Tack! Jag har.Fin! 25-36 va? Någon som har en 25-66?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Jag har.Fin! 25-36 va? Någon som har en 25-66?
5201-013?? Visa!Tack! Jag har.
Jag tror ljustavlade är 5201-013 och ifall den mörkare oxå har 25-66 så tror jag den har samma ref. 5301-013 är ingen utav dem iaf iom att ingen har datumEn 5201-013 och en 5301-013, ser du vilken som är 5201.
Bilder från mobilen..
Dessutom är det lite weird ifall vi ska penetrera detta än mer Din ljusa har den senare kronan men tidigare visare än den mörka som har den tidigare kronan men de senare visarnaJag tror ljustavlade är 5201-013 och ifall den mörkare oxå har 25-66 så tror jag den har samma ref. 5301-013 är ingen utav dem iaf iom att ingen har datum
Har du så klart rätt i. Och att jag inte reflekterat över att den mörka fått fel lock någon gång under sitt liv...Jag tror ljustavlade är 5201-013 och ifall den mörkare oxå har 25-66 så tror jag den har samma ref. 5301-013 är ingen utav dem iaf iom att ingen har datum
Den mörka är en jag vann på barncanserauktionen, och har alltid tyckt det är något skumt med den. Har fått för mig att visarna är ifrån en DS-2Dessutom är det lite weird ifall vi ska penetrera detta än mer Din ljusa har den senare kronan men tidigare visare än den mörka som har den tidigare kronan men de senare visarna
Det finns DS1r med de visarna, tror de är uteslutande från 67/68. Svårt att veta iom att lämnade du in din ds -62 på service i 67 så hade de kanske bara den uppdaterade kronan osv.Den mörka är en jag vann på barncanserauktionen, och har alltid tyckt det är något skumt med den. Har fått för mig att visarna är ifrån en DS-2
Säkert som du säger, men tycker minutvisaren är på tok för lång. Men tar dig på ditt ord, du är experten. Får skifta kronor på de där så det blir rättDet finns DS1r med de visarna, tror de är uteslutande från 67/68. Svårt att veta iom att lämnade du in din ds -62 på service i 67 så hade de kanske bara den uppdaterade kronan osv.
Den var riktigt charmig^^Dammade av en av gråingarna. Skulle kanske haft lite fräschare visare men de som sitter på är lite charmiga.
Var det någon här som klämde denna? Vad blev slutpriset?
https://klocksnack.se/threads/certina-ds-5601-012-sold.146631/
kan det vara @Fadershan ...
Jag försökte, men den gick rätt snabbt. Tror priset var bra redan i utgångsläget, men om det blev lägre vet bara säljare/köpareVar det någon här som klämde denna? Vad blev slutpriset?
Kan man ha för många dsar är ju min frågaTyckte mig ha ett överskott av DS så jag skulle lista ut vilken jag skulle sälja. Körde fast totalt
Jag tror inte det...Kan man ha för många dsar är ju min fråga
Jag försökte, men den gick rätt snabbt. Tror priset var bra redan i utgångsläget, men om det blev lägre vet bara säljare/köpare
Står fortfarande, men 28k begärdesvad var priset i annonsen?
Står fortfarande, men 28k begärdes
Var det någon här som klämde denna? Vad blev slutpriset?
Oj, den missade man.
kan det vara @Fadershan ...
Det kan man ju hoppas.
Tror inte den har original sekundvisare dock, även den unik och med relativt mkt lume.
Det var inte jag! (Har en annan att få visa upp snart) Otroligt fint exemplar och till ett redan mkt bra pris i mitt tycke. Förhoppningsvis såldes den utan prut.Jag försökte, men den gick rätt snabbt. Tror priset var bra redan i utgångsläget, men om det blev lägre vet bara säljare/köpare
Länk?Kör DS med svårfotad blanksvart tavla idag. Inte landat i ett bra bandval än tyvärr :/
Har testat gf, det dödade tavlan på något sätt. Bäst hittills är faktiskt svart bund. Det får tavlan att ”poppa” konstigt nog.