Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Tror jag har ett första generationens guldspänne liggande om du är intresserad.Min morfar hade också bra stil. Söndagsklockan för mig.
Passade kanonbra till den klockan, snyggt moddad också med ändlänkarna.Fick tag på en senare DS-länk (tack foppa13) till min DS2 med rätt design men fel ändbitar. Men det gick att få dit efter lite modding.
Tack! Jag diggar den här fin-”ribbade” länkenPassade kanonbra till den klockan, snyggt moddad också med ändlänkarna.
Mm.. Men nu är du i vintageavdelningen.En ny DS bland alla fina vintageklockor.
Njuter av en underbar tavla samtidigt som jag går igenom vad som behöver lämna om jag vinner nästa auktion
Hr precis sålt än tyvärr behöver vara något lite större som lämnar den här gången. Om jag vinner vill säga…någon ds som hänger löst eller?
Hr precis sålt än tyvärr behöver vara något lite större som lämnar den här gången. Om jag vinner vill säga…
Sålde min svarta manuella bara piepan, dyktavla och såklart min ph200 kvar nuah, vilken sålde du? Jag förstår
Sålde min svarta manuella bara piepan, dyktavla och såklart min ph200 kvar nu
Skicket på den….Sällan denna åker på, men idag var ett speciellt tillfälle då jag blev morbror. Kanske en framtida arvinge.
Grattis till morbrorskapet och typ världens bästa klocka!Sällan denna åker på, men idag var ett speciellt tillfälle då jag blev morbror. Kanske en framtida arvinge.
Grattis till morbrorskapet och typ världens bästa klocka!
Vilket skick, dessutom på GF länk...Sällan denna åker på, men idag var ett speciellt tillfälle då jag blev morbror. Kanske en framtida arvinge.
Ja å dessutom e länken i löjligt bra skick!Vilket skick, dessutom på GF länk...
Google/instagram eller Kina (pick anyone) har pajjat min närvaro med bilder på KS med hjälp av konstiga bildfiler.. Men den kommer nog idag!@Fadershan när ska du posta den jag hittade åt dig egentligen? Känner mig osynliggjord och kränkt...
Hade samma problem men har en hyfsad lösning i form av en ny app som spar ner i jpg från Instagram. Det är en liten omväg men hyfsat smidigt.Google/instagram eller Kina (pick anyone) har pajjat min närvaro med bilder på KS med hjälp av konstiga bildfiler.. Men den kommer nog idag!
Välkommen till DS-familjen du sköna orörda nodate Amagnetic! 5601-114. Stort tack till @Highvalley för upptäcken av detta svarta hål i plånka.. denna underbara vita DS-brud
Välkommen till DS-familjen du sköna orörda nodate Amagnetic! 5601-114. Stort tack till @Highvalley för upptäcken av detta svarta hål i plånka.. denna underbara vita DS-brud
Otroligt vacker, grattis!Välkommen till DS-familjen du sköna orörda nodate Amagnetic! 5601-114. Stort tack till @Highvalley för upptäcken av detta svarta hål i plånka.. denna underbara vita DS-brud
Det är min modus operandi. Jag låtsas vara snäll och hjälpsam men i själva verket är jag en bitter jantekommunist som vill dra ner alla till min ekonomiska standard. Grattis!Välkommen till DS-familjen du sköna orörda nodate Amagnetic! 5601-114. Stort tack till @Highvalley för upptäcken av detta svarta hål i plånka.. denna underbara vita DS-brud
Oj, där satt den, vilken klocka...Välkommen till DS-familjen du sköna orörda nodate Amagnetic! 5601-114. Stort tack till @Highvalley för upptäcken av detta svarta hål i plånka.. denna underbara vita DS-brud