Du har väl inte ens köp en ”gubb-ds” än, eller så vill vi se bildbevis.
+1 Mycket snack alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okok! Lovar att enbart posta den i andra hädande trådar framöver
Jag har följt den här tråden med stor glädje fram till idag. Synd att det skulle sluta så här+1 Mycket snack alltså.
Ja det är uppenbart att den här tråden inte är stor nog för oss båda!Jag har följt den här tråden med stor glädje fram till idag. Synd att det skulle sluta så här
Hur hamnade jag i det här egentligen? Jag som inte ens äger ett lädernatoNu tycker jag att vi alla ska vara snälla mot varandra. Vi kan fokusera på att enas om vilket datum vi ska fira lädernatots dag?!
@Gummo @Scaramanga @Corgi @Fadershan
Jag tar fullt ansvar och backar ut till mikrotråden igenHur hamnade jag i det här egentligen? Jag som inte ens äger ett lädernato
Då måste du skaffa ett inför LÄDERNATOTS DAG 2022! Ska vi säga 29e maj?Hur hamnade jag i det här egentligen? Jag som inte ens äger ett lädernato
Då måste du skaffa ett inför LÄDERNATOTS DAG 2022! Ska vi säga 29e maj?
Då måste du skaffa ett inför LÄDERNATOTS DAG 2022! Ska vi säga 29e maj?
Jag röstar på 30:e februariDå måste du skaffa ett inför LÄDERNATOTS DAG 2022! Ska vi säga 29e maj?
Wow, grattis!!Senaste DS tillskottet...
Riktigt fin! Vad är det för referens?Längtar efter lite vårsol nu, så man kan ta ut den.
Riktigt fin! Vad är det för referens?
Hej tråden! Nu är denna scammer igång igen och denna är till salu inkl flertalet lögner.. Kan någon komma ihåg var vi postade originalannonsenslänken till ebay på den? Tack!Ja nu vet vi iaf vart den där Mexikanaren blev av! Den landade i Paris hos en kvinnlig samlare/mest säljare som har låtit byta visare till andra fel visare, relumat dessa samt relumat 6 9 12 och det är väl helt ok iofs men hon ljuger om det. Jag har dessvärre lagt alldeles för mkt tid ämnet nu och hon har tagot bort mina kommentarer samt blockat mig på IG. Jag försökte faktiskt mest upplysa henne men hon blev sur direkt och ljög som tusan så det är fantastiskt uppenbart vad aom försigår. Snälla ni köp inte utav henne. Jag fubderar på att hänga ut henne fast jag i te brukar använda mitt konto till det hon var så fruktansvärt dryg, osympatiskt, " ickeödmjuk" och rätt dum faktiskt. @kambre1973 på IG.
Auktionstips eller Tråden där vi gråter ut tror jag. Har lite bilder eller skärmdumpar någonstans men de är nog djupt begravda i någon mapp…Hej tråden! Nu är denna scammer igång igen och denna är till salu inkl flertalet lögner.. Kan någon komma ihåg var vi postade originalannonsenslänken till ebay på den? Tack!
Säg till ifall du hittar länken till annonsen!Auktionstips eller Tråden där vi gråter ut tror jag. Har lite bilder eller skärmdumpar någonstans men de är nog djupt begravda i någon mapp…
Åh tack men typiskt då!Originallänken ligger i denna tråden på sidan 151, men annonsen är borttagen på Ebay.
Länk till annons Ebay.
Riktigt grym den där. Hade varit kul att komma över en sån en vacker dag.Senaste auktionsköpet precis hemkommet. Svårt att förstå att jag klarat mig utan DS såhär länge…