ConElPueblo
Silver
10K for en Ur-DS er nok rimeligt. Jeg ville nok ikke selv købe til den pris, men en anden kunne godt finde på det. 15K virker meget voldsomt... Det er nærmest kun dykkermodellerne, der kommer der op ad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och alla tre med original-länk!?
DS är en nyfunnen kärlek
Det hoppas jag verkligenjo det är detOch alla tre med original-länk!?
Kul! Svåra att få tag på!Det hoppas jag verkligenjo det är det
Men jäklar va sjukt.. sjukt bra alltså!@Fadershan - TAK fordi du ikke bød mere end du gjorde!
Patent pending 1960, upoleret, upoleret lænke i fuld størrelse (med "X" endestykker), serviceret i nyere tid... Skønt ur
Tyvärr är det hela landets länkreserv du just skådat så förvänta dig inte så många fler.Men jäklar va länkar det verkar finnas till ur-DS här! Någon får ju skicka en till mig tycker jag.
Haha tyvärr ligger det nog relativt mycket sanning i det du säger! Kommer bli en lång jakt detta...Tyvärr är det hela landets länkreserv du just skådat så förvänta dig inte så många fler.
+1 jag skulle verkligen behöva en ds-länk.Men jäklar va länkar det verkar finnas till ur-DS här! Någon får ju skicka en till mig tycker jag.
men för FÆN!Vi kan väl fortsätta på samma spår.
men för FÆN!
Grymt bra.
Tackar...Danke!
Det är kul att några fler länkar har hittat til forumet. Lycka till med jakten!
Tackar...
Nu går jag och lägger mig.
Rätt säker på att det är samma länk som dom skickar runt mellan varandra för att jäklas med dig!Ok. 6 st länkar bara på denna sida nu.
Rätt säker på att det är samma länk som dom skickar runt mellan varandra för att jäklas med dig!
Praktiskt att byta band mellan klockor! Det gör jag hela tiden!Afsløret!
Det er faktisk den samme lænke, der er på begge mine billeder - no shit
Den GF-lænke der fulgte med den første DS er aaaaalt for stor til mig, og jeg har ikke lyst til at forkorte den, så den er kommet i lådan!
Haha tänkte det! Smidigt ändå, länken passar ju bra till båda klockorna!Afsløret!
Det er faktisk den samme lænke, der er på begge mine billeder - no shit
Den GF-lænke der fulgte med den første DS er aaaaalt for stor til mig, og jeg har ikke lyst til at forkorte den, så den er kommet i lådan!
Är dessa ds-länkar flex? Kom de till olika modeller eller så? Någon som vet? @ConElPueblo ?Och alla tre med original-länk!?
Är dessa ds-länkar flex? Kom de till olika modeller eller så? Någon som vet? @ConElPueblo ?
Ok tack! Måste säga att jag föredrar tidigare dåJeg mener at de er senere (måske med et kort overlap) en GF-lænkerne. Ikke flex, nej... Den senere "amagnetic" versionen er afbilledet med den, og de er fra medio-treds, ikke? @Martin Lovasz, kan du se hvor gammel min er?
Ref:
http://www.lauritz.com/sv/auktion/c...mbaandsur-af-staal-1960-ernes-slutn/i3184033/
Kig ikke for grundigt på slutprisen
Ok tack! Måste säga att jag föredrar tidigare då