Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inkommande!
Kul att den landar här. Tänkte buda också men jobbet kom emellanInkommande!
Kul! Ser ut att vara ett fint och ärligt ex av en av de roligaste tavlorna imo! Bra pris oxå! Gz!Inkommande!
Kul att den landar här. Tänkte buda också men jobbet kom emellan
TackKul! Ser ut att vara ett fint och ärligt ex av en av de roligaste tavlorna imo! Bra pris oxå! Gz!
Man är kunnig på DS när man ser vad det är för tavla från baklocket tillochmedKul! Ser ut att vara ett fint och ärligt ex av en av de roligaste tavlorna imo! Bra pris oxå! Gz!
Men sedan är det ju @Fadershan ocksåMan är kunnig på DS när man ser vad det är för tavla från baklocket tillochmed
Jodå, visst är det en PPPP
Inte perfekt men okey skick. Lite sitter i glaset. Mycket bättre irl än på bild
Och jo, jag vet att den har en:
Tack för tips!Grym! En tidigare dessutom med linje genom DS. Testa en BoR-länk med curved ends om du blir sugen på länk, brukar bli riktigt bra. Lättare att hitta i en storlek som passar… GF är besvärliga med det tyvärr.
Intressant! Grå tavla kanske?Trevligt rep-objekt för en schysst peng eller franken-påhitt? Inte jag som köpte.
Känns som en grå, men såg aldrig klockan i verkligheten. @grodslukarenx har väl en grå? Är den automat?Intressant! Grå tavla kanske?
Trevligt köp för den pengen (om grå)! Helt missat...Trevligt rep-objekt för en schysst peng eller franken-påhitt? Inte jag som köpte.
Haha ja jo defekt är den nog ja Kaplans iom att sekundvisaren rostat av och att det sprutar rost upp ur minutröret.. Tavlan i sig är nog hyffs användbar men även den har tydliga spår av tråkigheter och vart är lumen? Ser i övrigt ok ut och ser ut som en grå ja. Billigt ja men kanske mest som reservdelar eller större renovering.Trevligt rep-objekt för en schysst peng eller franken-påhitt? Inte jag som köpte.
Ja, jävlar! La inte märke till rosten vid visarna. Med andra ord kanske ett inte lika trevligt rep-objekt längre om klockan tagit in fukt eller liknandeHaha ja jo defekt är den nog ja Kaplans iom att sekundvisaren rostat av och att det sprutar rost upp ur minutröret.. Tavlan i sig är nog hyffs användbar men även den har tydliga spår av tråkigheter och vart är lumen? Ser i övrigt ok ut och ser ut som en grå ja. Billigt ja men kanske mest som reservdelar eller större renovering.
En bekant till mig som köpte, ska se om jag kan ordna en jämförelsebild!Ja, jävlar! La inte märke till rosten vid visarna. Med andra ord kanske ett inte lika trevligt rep-objekt längre om klockan tagit in fukt eller liknande
Det hade varit kul att få se!En bekant till mig som köpte, ska se om jag kan ordna en jämförelsebild!
Kul att du har kvar den!Klocka given i födelsedagsgåva 1965, länk från andra kvartalet 1964. Undrar om de kommit tillsammans?
Trivdes du inte med den?Tack för tips!
Jag föredrar de dock på band. Testar sköldpadda men tror det blir att sy upp något ljusare
Konstigt nog gjorde jag inte detTrivdes du inte med den?
Va synd! Vad var den primära anledningen till det? Skicket, designen, storleken, annat?Konstigt nog gjorde jag inte det