• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Certina DS “where it all began”

PH200m - 66
IMG_0220.jpeg

Dear forum members,

I am looking for a member who could professionally service my DS in the future and has spare parts. I would ship from Hungary and pay with PayPal. I would contact you in a private message.

Har också funderat på detta. När jag kollar bilder på vintagecertinas.ch så kan jag bara hitta DS-2or med stavvisare inga med svärdvisare. Dock har jag sett att sånna har sålts på tradera men har alltid varit osäker om det är original. Är du säker på att de är rätt?

I think they are original. I'm not an expert, but they were released with these in the last series. I think they are from the early 70s. I really like them.

Dear Members,

Does anyone have a registration on ricardo.ch? Unfortunately, you can't register from Hungary, but there are some nice Certinas...

Tillbaka
Topp