VCalmen
Basic
Tänk oxå på att vid köp av säljare utanför EU så tillkommer import på 25% av köpesumman!!!!
Tack så mycket för bra svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk oxå på att vid köp av säljare utanför EU så tillkommer import på 25% av köpesumman!!!!
Watchdeal.de kan jag rekommendera. Positivt från första mail till leverans.Finns det någon som har några färska erfarenheter av tyska Watchdeal.de eller Italienska Il Nautilus?
Är i begrepp att beställa en IWC Portofino.
watchdeal svarar snabbt och korrekt, har bra rating på Chrono24, finns positivt omdöme här på klocksnack sedan tidigare, och en del goda referenser runt om på nätet - men dock inget som känns helt dagsaktuellt.
Il Nautilus verkar vara ett mer oskrivet kort - dock bra record på Chrono 24. Men Italienare gör mig lite extra försiktig...
MItt första köp på nätet - så jag vill gardera mig så långt som möjligt.