Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här är en referenstråd för chrono24-handlare.
Läste du inte rubriken?
Är det någon som har handlat av Horlogerie Alex i Holland?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Tja! Någon som handlat av den Japanska försäljaren Granos..
Det är listade som trusted seller. Något som har bra/dåliga erfarenheter från dom?
Hittat en klocka jag vill slå till på men känns fort inte helt 100%. Skulle tacksamt ta emot referenser.
1-11-11 Tamagawa
569-0857 Takatuki
Japan
Vad är det du kollat på?
handlare på chrono24?
den checkiske privatsäljaren beny2007 levererade.
Nu har jag iallafall köpt en klocka av beny2007.
Håller tummarna inför leverans nästa vecka...
/Alejandro
Jag köpte en omega ploprof av honom förra året. Efter några gångers användning så lossnade kronan och jag fick sedan reda på att det var många fel på klockan och att servicen skulle bli dyr. Blev helt chockad eftersom han skrev i annonsen att den var servad. Försökte få pengarna tillbaka men han vägrade och påstod att jag var lurendrejaren!!!! Så jag råder dig att inte köpa nåt av honom!!Undrar samma sak! Någon?
Stort tack för den infon, ovärderlig. Ruskigt tråkigt att höra ditt fall så klart!Jag köpte en omega ploprof av honom förra året. Efter några gångers användning så lossnade kronan och jag fick sedan reda på att det var många fel på klockan och att servicen skulle bli dyr. Blev helt chockad eftersom han skrev i annonsen att den var servad. Försökte få pengarna tillbaka men han vägrade och påstod att jag var lurendrejaren!!!! Så jag råder dig att inte köpa nåt av honom!!
Jodå, fick klockan igår, försäkrad leverans med DHL, tog 3 dagar från Tjeckien.
Och kan intyga att beny2007 levererar
Fantastiskt fin Rolex OP, skick precis som beskrivet, Good guy alltså!
Förresten skrev han att han inom kort skulle lägga upp en Explorer II white, ref. 16570, 2011 och en Submariner, ref. 16610, 2009....
/A
Roligt att höra.
Har själv köpt en Rolex Submariner av honom
Väntar på leverans nästa vecka
Någon som handlat av:
Arum S.L
Calle Ayala nº 28
28001 Madrid
Spanien
Eller på deras websida: arum24.es
Jag köpte en Panerai Luminor GMT PAM320 förra veckan av dom.
Hade mejlkontakt med en tjej vid namn Maria.
Väldigt bra service. Betalade via Paypal och klockan levererades dagen efter hem till mig.
Väldigt nöjd med både klockan och servicen!