#yolo-köpte en Breitling Chronomat 44(B01) av denna handlare, får se när/om den kommer! Väldigt trevliga och tillmötesgående än så länge i alla fall!BUMppP vill ev. köpa en klocka från denna!
Nån som handlat därifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#yolo-köpte en Breitling Chronomat 44(B01) av denna handlare, får se när/om den kommer! Väldigt trevliga och tillmötesgående än så länge i alla fall!BUMppP vill ev. köpa en klocka från denna!
Nån som handlat därifrån?
Hej,
Jag har fått en offert från Rijmelink (https://www.chrono24.se/dealer/bartblok/index.htm / http://www.rijmelink.nl/) från Chrono24. Jag tänkte använda Trust checkout då jag alltid är lite lite skeptisk när man beställer via C24. Men tänkte kolla om någon har erfarenhet av denna säljare? Relativ ny, men är Trusted Seller sen 2014. De verkar som de har en "butik" lokalt, och de säljer andra klockor via sin hemsidan?
Någon som har någon erfarenhet av Rijmelink, eller att beställa från Holland?
Tack på förhand kära KS vänner!
Hej!Hej Scudetto!
Håller också på att kolla lite på Rijmelink. Hur gick det? Funderar på att handla via Chrono24 +2.5%. Gick det att förhandla? Blev affären av? Resultat?
Kan rekommendera! Va noggran bara med vad du köper å ingår, för vi hade ett missförstånd mellan varann. Men löste sig. Trevlig å prata med i telefon också.Hej Scudetto!
Håller också på att kolla lite på Rijmelink. Hur gick det? Funderar på att handla via Chrono24 +2.5%. Gick det att förhandla? Blev affären av? Resultat?
Kom precis hem från en resa från Turin där jag besökte Royal Trade och även införskaffade mig en Reverso, paketöppning kommer under dagen.Har också undran på Royal Trade. Dom har svarat mig snabbt på mina funderingar, dock har dom duckat för en fråga. På deras Chrono24 sida har dom em symbol som betyder att dom har en fysisk butik. När jag frågade efter adressen dit svarade dom inte. Vet inte om det är en tillfällighet då dom är snabba annars. Synpunkter om säljaren mottages tacksamt.
Må väl!
Kanin! Kostade frakten nåt eller ingick det? Kortavgifter?- PlusWatch
- Italien
- www.pluswatch.it
- Snabba svar på mailen, god förhandlingsvilja och inga konstigheter.
- Klockan skulle vara BNIB och var precis det.
Extremt snabb leverans, från betalning till klocka i handen gick det endast två dygn
Kan verkligen rekommendera denna handlare som dessutom använder trusted checkout
via Chrono24 som är ytterligare en trygghet för oss köpare.
Bästa av allt var faktiskt att säljaren hörde av sig efter att jag fått klockan och förhörde sig
om jag var nöjd och belåten.
Toppklass!
Kom precis hem från en resa från Turin där jag besökte Royal Trade och även införskaffade mig en Reverso, paketöppning kommer under dagen.
Brukar spendera mycket tid i Nice och har alltid sagt att när tillfälle ges så bilar jag upp till Turin, drygt 20 mil beroende på vägval, och gör ett personligt besök. Bästa sättet att slippa oron över om företaget är seriöst, plus att jag kan förmedla vidare till alla er på KS om min erfarenhet.
Som jag förstod det är Royal Trade och Viruoso samma företag. Väldigt fräsch affär som jag bara klampade in i, vet nu att den bara är öppen för folk som bokat tid. Pratade med Max som är supertrevlig och lätt att ha att göra med, ägaren till affären. Hans engelska är italiensk standard, inte hundra mao men han gör så gott han kan. Skulle utan tvekan kunna beställa min nästa klocka från Royal Trade, fick bara bra vibbar. Goodguy.
Absolut, distansbeställningar är inga problem. Bra prislapp på Bathyscape.Med andra ord distans oxo funkar? Såg att se sålde Bnib bathyscape för 60 lök
Kanin! Kostade frakten nåt eller ingick det? Kortavgifter?
Jag frågar också då, ingen som gjort affär med denna säljare? www.arnold-schmuck.deHej! Har någon köpt av juvelerare Edmund Arnold i Essen (Tyskland)? www.arnold-schmuck.de