Är det brukligt att kräva en bild på sitt pass innan butiken skickar paketet?
Jag har "varit tvungen" att scanna in mitt leg vid 2 köp från Chrono24. Täckte över fyra sista siffrorna på körkortet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det brukligt att kräva en bild på sitt pass innan butiken skickar paketet?
Tack!Jag har "varit tvungen" att scanna in mitt leg vid 2 köp från Chrono24. Täckte över fyra sista siffrorna på körkortet.
Stämmer bra!
Har samma fråga! Någon som handlat där?Någon som handlat från:
Mario Bößl & Maximilian Schmidt Luxury GbR
www.uhrinstinkt.de
Trusted seller från 2008 och med 196st trusted checkout känns det safe, dock alltid trevligt att veta om ngn härifrån handlat av dom
Undrar också.Tjena,
Någon som har erfarenhet av 10past10 som ligger i Rotterdam?
Har sökt på forumet men får bara fram en medlem med samma namn som företaget
Undrar också.
Blev det något köp för din del?
Är det samma affär som websidan http://www.venditaorologi.biz/?Kom precis hem från en resa från Turin där jag besökte Royal Trade och även införskaffade mig en Reverso, paketöppning kommer under dagen.
Brukar spendera mycket tid i Nice och har alltid sagt att när tillfälle ges så bilar jag upp till Turin, drygt 20 mil beroende på vägval, och gör ett personligt besök. Bästa sättet att slippa oron över om företaget är seriöst, plus att jag kan förmedla vidare till alla er på KS om min erfarenhet.
Som jag förstod det är Royal Trade och Viruoso samma företag. Väldigt fräsch affär som jag bara klampade in i, vet nu att den bara är öppen för folk som bokat tid. Pratade med Max som är supertrevlig och lätt att ha att göra med, ägaren till affären. Hans engelska är italiensk standard, inte hundra mao men han gör så gott han kan. Skulle utan tvekan kunna beställa min nästa klocka från Royal Trade, fick bara bra vibbar. Goodguy.
Precis.Är det samma affär som websidan http://www.venditaorologi.biz/?