• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Lowe92

Cartier
Aldrig vart i Prag men jag hitta denna via Google.

https://www.tripadvisor.com/Restaur...eviews-La_Casa_del_Habano-Prague_Bohemia.html

Ang. Resehumidor så lär de sälja där och då är Xikars resehumidorer i plast bäst enligt mig. Finns med storleken 5-10-15-20-obefintligt typ hehe

Såg det stället med och tänkte försöka mig på att åka dit. Recensionerna var ju bra och det ser trevligt ut på bilderna.

Varför ska han köpa Xikars när Cigar Caddy är billigare och minst lika bra?
Tack för tipset, någon hemsida som är bättre än någon annan eller är första googlingen Good enough?
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Såg det stället med och tänkte försöka mig på att åka dit. Recensionerna var ju bra och det ser trevligt ut på bilderna.


Tack för tipset, någon hemsida som är bättre än någon annan eller är första googlingen Good enough?
Ser nu att den heter Buddy å inte Caddy :D och att det inte är någon större skillnad i pris:
https://www.humidordiscount.se/humidorer/others/
Satsa på en för 15 st, alltid bra att kunna ta med fler än man tänkt (om inte annat så för valmöjligheten samt så får du då plats med snoppare, tändare, etc.
 

Bottega

Cartier
Har fått höra följande, ny cigarrklubb öppnas upp i Stockholm kring Älvsjö. Ca. 15? platser samt månadskostnad på 300:-/mån (3mån uppsägning). Lär bli mer info snart. Bra för de som bor i söderort! :)
 

Monke

Cartier
Frugan är i Gdansk, då kryper jag in i uterummet :D
IMG_4920.JPG
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
För att nyansera alla fina cohiba så kör jag budget idag men glad är jag för det. Cigarr, cider och choklad.

Quintero var lite tråkig om jag ska vara ärlig men det var en bra avslutning på söndagen, särskilt när jag tog fram barnasinnet med oboy...

88C73D79-0FBE-4B03-9D6E-981FEDAE0E16.jpeg
32E7DD5E-33C7-44DD-8F66-B7695F62DEFF.jpeg
DBECFACF-4D3F-408B-B438-975039CBD360.jpeg
Genialiskt! Aldrig tänkt på Oboy till garre. Måste inhandlas!!
 

Camo00

Patek
Edit: SÅLDA!
Säg till om det inte är ok att sälja i tråden! :)
Ingen som är sugen på åtta fina Ramon Allones ER Suiza, tre år gamla? Bästa pris!
Säljer även en låda El Rey del Mundo ER España från oct-15, även den med åtta kvar! Se bild.
20171008_100254.jpg
 
Senast ändrad:

Golbica

Omega
vilken cigarr rekommendera ni till mig om jag inte gillar stark nikotin smak? testat upmann calf corona och den var den bästa jag rökt hittils (rocky på detta)
men gillar inga starka cigarrer..
tänkte röka på lördag o har en budget på 150kr, vilken väljer jag?
 
Topp