Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu citerar jag ett rätt gammalt inlägg, men är detta en bra lista att utgå ifrån om jag vill fylla på plastidoren med lite smått och gott att testa för en relativt billig peng?Efter att ha tagit en titt på www.framcigarr.se utbud på det som finns under 100 kronor skulle jag rekommendera dessa cigarrer som värda att prova.
Fonseca Delicias
H.Upmann Half Corona
Partagas Aristocrates
Ramon Allones Small Club Coronas ( ett måste i min humidor, fantastiskt cigarr)
Partagas Shorts ( ett måste i min humidor, fantastiskt cigarr)
Sancho Panza Bachileras
Por Larranaga Petit Coronas
La Gloria Cubana Mdor 4
Montecristo No.5
Quai d'Orsay Coronas
Montecristo No.4 (ingen petit Corona lagrar bättre)
Rafael Gonzales Lonsdale
Hoyo De Monterrey Petit Robusto
Montecristo No.3
Cohiba Silgo 1
Hoyo De Monterrey Des Dieux
Montecristo Petit Edmundo
Nu citerar jag ett rätt gammalt inlägg, men är detta en bra lista att utgå ifrån om jag vill fylla på plastidoren med lite smått och gott att testa för en relativt billig peng?
Tänkte smita tidigt från jobbet på fredag och svänga förbi Framcigarr!
Som nybörjare känner jag att det kan vara bra med lite mindre cigarrer att testa sig fram med.Jag skulle säga att det är en lista med bra bredd. Det flesta cigarrerna är ju coronas eller mindre men det kanske inte är nått problem
/ P
Som nybörjare känner jag att det kan vara bra med lite mindre cigarrer att testa sig fram med.
Tänker att jag testar Ramon Allones och Partagas från listan, litar ju på att nåt som @BOTL ser som ett måste i humidoren är nåt man borde testa. Cohiba bör ju testas också, så blir nog en Siglo 1 där. Sen ett par andra av nåt slag också.
Tack för tipset, men när jag körde cigarrpremiär i lördags så var det precis en sån jag rökte.Lägg till en av mina absoluta favoriter montecristo no 5 så har du en bra grund att stå på.
/ P
Japp.Nu citerar jag ett rätt gammalt inlägg, men är detta en bra lista att utgå ifrån om jag vill fylla på plastidoren med lite smått och gott att testa för en relativt billig peng?
Tänkte smita tidigt från jobbet på fredag och svänga förbi Framcigarr!
Grymt, tack!
Börjar få till snitsen, känner jag! Kunde nog känna av en del av smakerna jag läste mig till för Montecristo no 4, samt fick den att glöda (säger man så?) jämnare, så jag inte behövde vrida den hela tiden som med den förra. En klart trevligare upplevelse jämfört med första cigarren, som ändå var riktigt trevlig till att börja med! Ska köpa på mig lite annan dricka att ha till. En flaska lagrad rom är ju användbar till det mesta, och så är jag sugen på att testa Fentimans cola.
Jo, var nog lite för ivrig första gången. Ni vet ju hur det är...Du är inne på helt rätt spår. vanligaste felet är att man puffar för snabbt.
Så länge påsen är stängd och bra försluten så ska det inte vara några problem i flera veckor.Ska på semester. Hur länge håller ett gäng cigarrer i en zip påse med ett gäng boveda-påsar i den?
Så länge påsen är stängd och bra förlusten så ska det inte vara några problem i flera veckor.
Ta med dig fler, hellre ta med några hem än att sitta där utan, kan va svårt att hitta bra cigarr butiker på vissa ställen.
Beräknar personligen med 2-3st per dag på semestrar.