Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du snoppat den med en sked?Hoyo De Monterrey, en 5 års lagrad Kuban.
För att vara en Kuban så var den helt OK, är inte så förtjust i dessa annars. Föredrar helt klart Honduras och Nicaragua med flera. Men den var som sagt OK, tobakssmak och jord dominerade (Vill jag ha tobakssmak kan jag röka en cigg, jord ger jag heller inte mycket för..), rätt mild vilket jag gillar, lättrökt, inga söta smaker som jag kunde uppfatta i alla fall.
Om jag köper igen? Nej det tror jag inte, har dock två kvar i humidoren av denna sort som ska rökas senare i sommar.
Tacka vet jag Tabak Especial Robusto Dulce från Nicaragua, där snackar vi grejerEller NUB från Cafè serien för den delen.
![]()
![]()
Har du snoppat den med en sked?
![]()
Liten påfyllning med billigare cigarrer, via Framcigarr.
![]()
Cohiban sparar jag nog till min födelsedag om två veckor!![]()
Mja, dom bara hamnade sådär faktiskt!Bra påfyllt och grattis i förskott!
Gillar att du tvångsmässigt radat upp dem i storleksordning. MEN min OCD säger att RA´n är nån 1/2 mm. längre än Partagasen så de bord byta plats...![]()
Hör av dig nån gång du åker in till Cubano så gör vi sällskap! Hur ofta hittar man cigarrintressersde i samma riktnummerområde, liksom?!?Davidoff Year of the Monkey. Kryddig, exotiskt trä, lätt sötma, perfekt balans. Hos Ralph på cubano.se
![]()
Ja det vore trevligt att träffas, brukar åka dit en gång i veckan. Vi brukar vara några stycken som ses då.Hör av dig nån gång du åker in till Cubano så gör vi sällskap! Hur ofta hittar man cigarrintressersde i samma riktnummerområde, liksom?!?
(Fast du spelar ju iofs i allsvenskan å jag i div 5, men ändå. Jag lär mig gärna mer!)
Fortsätter med Humidorens överraskning. Till en början kändes det som en låda med sorgebarn. Billiga, visst. Brann dåligt, smakade sådär. Nu ett år senare. Partagas Millefleur. Skitbra. Kommer köpa på mig några lådor för lagring.
![]()