Ahh. Härligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahh. Härligt.
Men hallå!! Bilder??!!Hemma efter 3 dagar på Fiesta del Cigarro, hotell Havanna i Varberg. Mycket trevligt och många cigarrer röktes.
![]()
Men hallå!! Bilder??!!
Rökte ju cigarr hela tiden och drack god rom, inte han jag med några bilder.
För att bidra något. Jag köpte mig en låda Ramon Allones small club coronas i veckan och rökte den första idag.
Mycket trevlig cigarr, bra pris och bra storlek då jag inte gillar att röka allt för länge.
Gäller att passa på innan kylan kommer på riktigtDenna pinnen gillade jag!
![]()
Finns en tråd här någonstans.Vill folk bjuda på lite bilder på sina humidorer?är på jakt efter en funktionell och estetiskt tilltalande.
Puss
Vill bli bjuden på cigarrkväll hos dig nästa vecka!!
Vill folk bjuda på lite bilder på sina humidorer?är på jakt efter en funktionell och estetiskt tilltalande.
Puss
Vart hänger ni?Först en mindre med @Cristian och @ZtaFfaN
![]()
Sedan en feting på annat ställe med tillkomna @Kinglolle och @Stein
![]()
Hemma hos varandra, hos Roger, på en cigarrklubb i stan samt på Tweed i Gamla Stan. Dra ett PM om du är sugen på att hänga på nån gångVart hänger ni?
Har sett att folk hänger hos Roger ibland?