Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej från den nyöppnade Casan i Frankfurt. Casan är också den första (?) och ända (?) Plantation ”butiken” i världen. Dvs. Plantation rom flagship store.
Utsidan väldigt dolt. Förväntade mig lite mer flaggor eller någon skön uteservering.
![]()
Insidan en typisk butik med 1/3 Rom och Whiskey sortiment. Var inget speciellt att fotografera. Humidoren erbjöd det sedvanliga, relativt utplockat. Hittade inget speciellt roligt!
Fick med mig en ”plumby” magnum 46 som var lite överfuktad men smakade fantastiskt bra.
![]()
Med denna magnum drack jag en Ron Quorhum 23. Mycket bra! Tack @BOTL för tipset.
![]()
Loungen var mycket fin, dessvärre rätt dålig luftrengöring, blev rätt rökigt där inne med endast fyra personer. En till detalj var att man fick röka cigaretter i loungen, vilket var trist för det satt en kedjerökare framför mig.
![]()
![]()
Högt i tak, mycket bra ljus, fin bar!
Bra val - skål och trevlig helg kompis!
Suuuuupergod!!! Och nu är den slutBra val - skål och trevlig helg kompis!
Besökte Brobergs när man ändå va i krokarna...bli nog ett par pinnar idag
![]()
Nope inget steffo snack de köpte jag ändå då jag har dem hemma o gillar den...sen är ju den största lite ball men det få bli nån annan gångSer gött ut
Av bilden att döma så körde de sitt vanliga säljsnack om steffos egna?![]()