Utnyttjar undebar dag med Maratonröka. Lyrisk. Bästa på länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OT, men vad är det för drink i den undre bilden? Ser gott ut!Fick bli två pinnar igår. En Mag54 som fått lite stryk av att åka med in och ut ur fodral/humidor och inte rökas så risigt täckblad och lite ojämnt fuktad. Monte 80 Aniversario var dock en annan femma. Riktigt fin!
![]()
![]()
Oj.. det där är fusion på högsta nivåOT, men vad är det för drink i den undre bilden? Ser gott ut!
Flatirooonn!!Så jävla sugen när solen tittade fram
![]()
Ett stycke Martinez Flatiron (box pressed) som jag köpte när jag besökte de för två somrar sen. Jag ger även en shout out till Time Promotion, tusen tack för den läckra stormtändaren!!
Havshs exakt det jag tänker VARJE GÅNG Flatiron kommer på tal!Flatirooonn!!![]()
Bolmar fint dom där bolivarernaCederträ, lätt citrus ton, ett uns läder
![]()
Rent teoretiskt, ja. Men att jämföra cigaretter och cigarrer är lite som att jämföra Rolls-Royce med en lådbil. Båda är tobaksprodukter, men av helt olika världar & syften.
Instämmer delvis med om att man kan vara överens om vad kvalité är, det är nästan omöjligt. Då alla anser att olika egenskaper är olika önskvärda. Men de absolut flesta bör man kunna sammanstråla i.
Sedan tycker jag faktiskt att världens bästa är ett överdrivet begrepp egentligen, det säger bara att några utvalda människor tycker produkten har enligt deras mening eftersträvansvärda egenskaper.
Önskvärda egenskaper för slutkonsument är i slutändan mångt och mycket om den fyller individens behov och smak samt produktens tillhörande värderingar, och då kan kvalitén rent objektivt vara rätt undermålig men fortfarande vara i deras mening världens bästa baserat på vad de tycker är bra egenskaper.
Valfri uteservering. Varsågod.Vänner. Var röker jag cigarr i London? Jag håller till vid Liverpool Street t-bana.
Har inga cigarrer med mig samt att det är dåligt med uteserveringar.Valfri uteservering. Varsågod.
Du döddade mitt försök till att skoja till det .Har inga cigarrer med mig samt att det är dåligt med uteserveringar.
Du döddade mitt försök till att skoja till det .
Sorry amigo, kan ej hjälpa dig i den frågan mer än att rekommendera Google .hoppas någon annan här har värdigare input.
Vänner. Var röker jag cigarr i London? Jag håller till vid Liverpool Street t-bana.
Vi gick till 10 Manchester Street hotel. Sjukt bra. Sjukt dyrtVid harrods så har du Sautter cigars, myyyyycket bra ställe med oerhört bra kunskap. Väldigt trevliga!
J. Foxx loungen vid närheten utav selfridges. Gå gärna in i deras Churchill museum! Andra våningen har du en jättefin loungen!