Hängt upp infraröda värmaren. Cooozy. Mobilkameran får spelet. Hoyo Monterey Rio Seco. Mild, men så jädra full av smaker. Direkt från lådan. Rekommenderas å det varmaste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, ibland blomspruta annars blir det en skvätt bara, är tyvärr inte så noga hur jag doserar. Beadsen sköter det själv liksomOk, det är kanske säkrast. Hur vattnar ni? Blomspruta?
Asså jag är grymt avis på ditt uterum. Inte nog med att du kan ta en cigarr, det ser riktigt mysigt ut också!Fick bli en eftermiddags/ kvälls pinne
![]()
Tack! Det är fantastikt att kunna sitta inne bland levande ljus o värmeAsså jag är grymt avis på ditt uterum. Inte nog med att du kan ta en cigarr, det ser riktigt mysigt ut också!
Snyggt! Styr upp nåt bra gruppköp nuJa då sitter man i Havana och puffar på en customrolled by Reynaldo.
![]()
Borde nog åka till Kuba på cigarrsemester...La Casa del Habano Partagas i gamla Partagas fabriken Havana
![]()
![]()
![]()
La Casa del Habano Partagas i gamla Partagas fabriken Havana
![]()
![]()
![]()
Räkna med 2500kr per natt, näe vi åker hem innan festivalenPriser på hotell nu innan festivalen? Kommer du dra till festivalen?![]()
Ja då sitter man i Havana och puffar på en customrolled by Reynaldo.
![]()
Ja där har vi varit, underbart ställe, dit idag igenHotel Nacional har en fantastiskt fin baksida med utsikt ut över vattnet. Rekommenderas varm för en cigarr, särskilt på kvällen.
Mysigt uppe vid korset, visst är det oväntat stort?Tidigare idag, Vinter Bröllop
![]()
![]()
Inte så avis alls...Ett besök på La Casa del Habano Robaina
![]()
![]()
![]()
Ett besök på La Casa del Habano Robaina
![]()
![]()
![]()