• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

JLC

Panerai
2-Faktor
Gränna.....
20190607_212231.jpg
Trevlig Xicar resehummi, har en likadan!
 

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
Det här var inte så bra kombo. Cigarr och grappa. (Barn, testa inte detta därhemma)!
Ps. Förra gången jag rökte denna ickecubanare fick jag såååå mycket skit. Kanske mest berodde på att jag hävdade att det var en R&Y:arghh: . Måste använda brillorna mer. Jag blev fullständigt nerpissad, ni vet vilka ni är:bored::) Har ingen aning om var den är inhandlad.
74C2C126-2F9F-407E-B33C-1C957AF69A8A.jpeg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Det här var inte så bra kombo. Cigarr och grappa. (Barn, testa inte detta därhemma)!
Ps. Förra gången jag rökte denna ickecubanare fick jag såååå mycket skit. Kanske mest berodde på att jag hävdade att det var en R&Y:arghh: . Måste använda brillorna mer. Jag blev fullständigt nerpissad, ni vet vilka ni är:bored::) Har ingen aning om var den är inhandlad.
74C2C126-2F9F-407E-B33C-1C957AF69A8A.jpeg
DU fick tom med stortån ;)
 
Topp