Trevlig Xicar resehummi, har en likadan!Gränna.....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig Xicar resehummi, har en likadan!Gränna.....![]()
Du får plus för vattenkannan! ;-)Trevlig Xicar resehummi, har en likadan!
Vad är det i glaset med fot till höger? Kaffe?Den här är så god! Jämn o fin, hela vägen. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det är för en?! Får väl fråga @BOTL som har koll på mig![]()
![]()
Rejäl rackare! 52 ring gauge?Underbar cigarr
![]()
Ser ut som en porter alternativt stout.Vad är det i glaset med fot till höger? Kaffe?
55 x 165Rejäl rackare! 52 ring gauge?
O’hla??Njuter av solen i Barca på takterrassen
![]()
Hola! Que tal?O’hla??
Yepp! Samt en Diplo 2002.Vad är det i glaset med fot till höger? Kaffe?
Vad menar du med "provar kubanskt"? Är drycken kubansk? Cigarren du röker, My Father, är från Nicaragua och inte Kuba....Provar lite icke kubanskt ikväll
![]()
Satan så bra!Inflyttat och klart.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad menar du med "provar kubanskt"? Är drycken kubansk? Cigarren du röker, My Father, är från Nicaragua och inte Kuba....
Jag tar på mig skämsglasögonen!Läs igen min vän![]()
Egentligen hans eget fel, man röker bara kubaner. Det är sen gammaltJag tar på mig skämsglasögonen!
HeheheheEgentligen hans eget fel, man röker bara kubaner. Det är sen gammalt![]()
Egentligen hans eget fel, man röker bara kubaner. Det är sen gammalt![]()
Ja, det börjar arta sig nu.Satan så bra!
DU fick tom med stortånDet här var inte så bra kombo. Cigarr och grappa. (Barn, testa inte detta därhemma)!
Ps. Förra gången jag rökte denna ickecubanare fick jag såååå mycket skit. Kanske mest berodde på att jag hävdade att det var en R&Y. Måste använda brillorna mer. Jag blev fullständigt nerpissad, ni vet vilka ni är
Har ingen aning om var den är inhandlad.
![]()
MYCKET bra!!Inflyttat och klart.
![]()
![]()
![]()
![]()