Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I all avsaknad av ”flashighet” så är just en pepsi eller cola min generella favorit, därför jag skojade lite om pucko då jag genuint gillar den lena sötman mot en cigarr.Kan tyckas löjligt men en vanlig coca cola till valfri cigarr är lysande kombo. Kanske inget som till synes imponerar på någon men är su ute efter samspel kommer du lyckas.
I all avsaknad av ”flashighet” så är just en pepsi eller cola min generella favorit, därför jag skojade lite om pucko då jag genuint gillar den lena sötman mot en cigarr.
Jag gillar ju udda combos som en snäll H Upmann och en pucko så jag är egentligen fel person att svara.
Monte cristo och Ron Quorhum (rom) plus en liten snäll H Upmann med en ungersk Tokaji från vår import ligger och väntar på dig och @MR-WJ någon kväll framöver.
Om @BOTL eller någon annan har lite lagrade cigarrer att sälja av så är det min rekommendation att slå till för att sedan själv kombinera med dina preferenser av dryck - lagrade cigarrer är ett rejält uppsving.
Kan tyckas löjligt men en vanlig coca cola till valfri cigarr är lysande kombo. Kanske inget som till synes imponerar på någon men är su ute efter samspel kommer du lyckas.
En varmchoklad på vintern med cigarr är gudomligt gott.I all avsaknad av ”flashighet” så är just en pepsi eller cola min generella favorit, därför jag skojade lite om pucko då jag genuint gillar den lena sötman mot en cigarr.
Den skriver jag under på, tycker en latte funkar alltid också . Det kräver lite erfarenhet att pricka cigarr och drick @Raste . Man bör nästa veta hur samtalet utvecklas. Är man ny så kanske det inte behöver bli allt för krångligt.
Pucko är fint tillBlev tvungen att prova kombon cigarr-Pucko nu när solen äntligen tittar fram.
Helt fantastisk kombo! Nu ångrar jag att jag inte köpte större Pucko...
![]()
Dricker annars gärna en white russian till cigarren. Måste vara ngt med mjölken som rundar av cigarren fint...Pucko är fint till
Blev tvungen att prova kombon cigarr-Pucko nu när solen äntligen tittar fram.
Helt fantastisk kombo! Nu ångrar jag att jag inte köpte större Pucko...
![]()
Tycker den var bra men föredrar RP’s vintage serie. Mild men lite ”stickig” om du förstår vad jag menar. Helt klart värd pengen om du funderar på att provaHur är de där?
Fan, glömt köpa! Måste ju testa de!!Solsken, white russian och en Island Jim
![]()
Do itFan, glömt köpa! Måste ju testa de!!
Vad har hänt med "fronten" på garren? Ser helt upprullad ut å konstig.Solsken, white russian och en Island Jim
![]()
Vad har hänt med "fronten" på garren? Ser helt upprullad ut å konstig.