Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åfan. Aldrig hört talas omHelt enligt plan. Shaggy foot är (visserligen en gimmick) något som tillverkaren gör för att du ska testa inlagan utan inverkan av om- & täckblad.
Will do!
Nya längst ner, färskt in, sist ut... låt de lagras.Städat lite i Kongo humidoren, blir ju konstigt om jag alltid röker dem nyaste först?
Hur gör ni? Nya i botten eller fyller ni också bara på?
![]()
Städat lite i Kongo humidoren, blir ju konstigt om jag alltid röker dem nyaste först?
![]()
Och hur länge låter du dom ligga innan dom är rökfärdiga och får komma upp?Har tre uppdelningar.
Längst ned är sån som ligger till sig.
![]()
Sedan har jag en hylla med rökfärdiga kubaner.
![]()
Och en hylla med rökklara ”Nya världen”
![]()
Och hur länge låter du dom ligga innan dom är rökfärdiga och får komma upp?
Jag har nog alltid lagt det nya överst så det som ligger i botten är säkert 25 år gammalt nu...
Städat lite i Kongo humidoren, blir ju konstigt om jag alltid röker dem nyaste först?
Måndags-AW på balkongen i gott sällskap i form av en Avo Syncro Fogata och en French Connection (lika delar cognac och amaretto). Mums!
![]()
Ruskigt gott! Finns en liknande, Godfather, som är lika delar bourbon och amaretto. Gillar nog French Connection lite mer, eftersom fruktigheten i cognacen gifter sig ruskigt bra med amarettons nötiga sötma.Det senare låter ju livsfarligt. Får prova detta till helgen![]()