• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Alarik

Audemars
2-Faktor
Det blev en nattcigarr.
Partagas short, få rökverk är bättre.
99F01000-05D2-49C3-988A-D7C90232F3CC.jpeg
 

BOTL

Panerai
Går ju inte att ”gilla” detta... Vad har hänt? Du har ju alltid varit brukarnas brukare.

Småbarnsförälder och högskolestudier samt sömnbrist tar ut sin rätt.

Igår tog jag mig tiden, satte mig ute med en riktigt god RASCC och inser efter en stund att vi har ett getingbo bakom panelen på huset. Blev massa samtal till sanerade osv......mindre avslappnande

9D59BEB1-791C-43F3-B4E1-E52E21689715.jpeg
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Småbarnsförälder och högskolestudier samt sömnbrist tar ut sin rätt.

Igår tog jag mig tiden, satte mig ute med en riktigt god RASCC och inser efter en stund att vi har ett getingbo bakom panelen på huset. Blev massa samtal till sanerade osv......mindre avslappnande

9D59BEB1-791C-43F3-B4E1-E52E21689715.jpeg

Ja, småbarnstiden var brutal mot allt vad cigarrer, golf och gitarrspel hette.
Ett tag provade vi att schemalägga ”egentid” för våra intressen för att känna att vi båda fick tiden till saker vi gillade men det i sin tur dödade det ännu mer eftersom man nästan tvingade sig till att göra det bara för att man kunde men inte nödvändigtvis för att man ville där och då.
Det var bara att vänta ut allt...
 

Bramserud

Advertising
2-Faktor
Ja, småbarnstiden var brutal mot allt vad cigarrer, golf och gitarrspel hette.
Ett tag provade vi att schemalägga ”egentid” för våra intressen för att känna att vi båda fick tiden till saker vi gillade men det i sin tur dödade det ännu mer eftersom man nästan tvingade sig till att göra det bara för att man kunde men inte nödvändigtvis för att man ville där och då.
Det var bara att vänta ut allt...
Jag har löst det delvis genom att boka en lite längre lunch i veckan där man kan hinna med en cigarr.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Ensamtid i sommarstugan är rätt ok en tisdag så här.

Klippa lite gräs, stuva undan lite utemöbler, skruva lite trall, ta en god öl och en cigarr. I det här fallet en La Flor De Cano, engelsk ”exclusivo” köpt av @BOTL för några år sedan.

Lite trögstartad, men det finns nog potential, tror jag.

ED4F5EE6-A2B7-44E4-B128-405EA588AA19.jpeg
 
Topp