• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Alarik

Audemars
2-Faktor
Honduras denna fredag!

3813456F-BECE-4F21-99BD-163FAFEE5407.jpeg
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Vi är ju på ett forum för missbrukare tyvärr :D
Det är nog bara en fråga om NÄR du har snöat in dig tillräckligt mycket och behöver gå i stödgrupp.
För mig är halva grejen att leta nytt och när man hittat något så vill man ha lite plats för att kunna köpa en låda av det nya och samtidigt ha utrymme för det som jag vill kunna röka här och nu.
Och då är jag knappast den som har störst problem med mitt intag i denna tråden.

Sedan är det ganska mysigt att kunna kika på det som ligger till sig, botanisera bland singlarna och omotiverat justera lite fuktare emellanåt. Det är som att vara ute och pula i rabatterna (fast roligare, dyrare och helt utan någon som helst koppling till riktigt trädgårdsarbete tack & lov).

Varför inte köpa humidoren och ha den som en serveringshumidor för det som du vill kunna nalla av och så har du en enkel plastlåda i garaget, garderoben eller under sängen för det som du kanske vill röka på sikt?
Oavsett - det är en bra humidor och den kommer skänka dig glädje.
Jag kommer nog köpa båda två:D
Sen köper jag den som du har för den är ännu större. Men jag tänker att jag hellre lägger pengarna på humidorer än golfutrustning:(
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Berätta gärna om Rafal Gonzales sedan. Har inte tagit tag i att prova någon ännu!
Exclusivo Nordico är väldigt trevlig och mild i styrkan. Större delen smakar trä/ceder, mao ingen större smakexplosion. Rullad medelhårt, och ger inte mycket rök. Den tål att rökas lite aggressivare (mer frekvent och djupare indrag) än ex davidoffs no.2

Allt som allt en ganska trevlig cigarr, värd att testa!
Edit: tydligen limiterad till norden/Skandinavien, 6000 lådor x 10st.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Exclusivo Nordico är väldigt trevlig och mild i styrkan. Större delen smakar trä/ceder, mao ingen större smakexplosion. Rullad medelhårt, och ger inte mycket rök. Den tål att rökas lite aggressivare (mer frekvent och djupare indrag) än ex davidoffs no.2

Allt som allt en ganska trevlig cigarr, värd att testa!
Edit: tydligen limiterad till norden/Skandinavien, 6000 lådor x 10st.

Har låda nr 153 och ett par lösa men ännu inte testat.
Får ta en imorgon om vädret tillåter.
 
Topp