Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brobergs säljer, men lär väl vara till listpris skulle jag tro.Tänkte köpa en ny dupont, vart köper man dom till bra pris? Humidordiscount har väldigt få modeller att välja på.
Tror inte de i någon större utsträckning går att köpa till bra pris om du vill köpa nytt. Vill du fynda får du nog leta begagnat men pass då upp för alla fakes. Finns gott om guider vad du ska tänka på när du köper begagnade.Tänkte köpa en ny dupont, vart köper man dom till bra pris? Humidordiscount har väldigt få modeller att välja på.
Tror inte de i någon större utsträckning går att köpa till bra pris om du vill köpa nytt. Vill du fynda får du nog leta begagnat men pass då upp för alla fakes. Finns gott om guider vad du ska tänka på när du köper begagnade.
Grattis...och lite billigare än Brobergs med!Beställde en ny Linge 2 Palladium från den anspråkslösa cigarraffären (gotteftermaten.se) Ska bli härligt med lite finare tänddon.
Grattis...och lite billigare än Brobergs med!Jag har en vintage som jag köpt på tradera som jag är nöjd med. Servade den 2015 och den funkar fortfarande fin fint!
![]()
Le Grand S.T. Dupont vore inte så dum, men skulle nog aldrig ge 10.000+ för en tändare...
https://www.st-dupont.com/en/lighters/le-grand-s-t-dupont.html
Dubbel soft flame + torch. Finns billgare varianter med samma funktion, men S.T. Dupont är ju S.T. Dupont.
![]()
Jag är rätt sugen på en Prometheus Magma T. Bryan Glynn, CigarObsession på bl a Youtube, använder den och den verkar riktigt grym! Snygg också, tycker jag! Blir nog en till cigarrsäsongen drar igång ordentligt.Var grymt sugen på en Grand men kan inte försvara 13 000kr för den. Så bra kvalié är det tyvärr inte.
En sån kan jag också tänka mig. Går dom att beställa i Sverige eller EU?Jag är rätt sugen på en Prometheus Magma T. Bryan Glynn, CigarObsession på bl a Youtube, använder den och den verkar riktigt grym! Snygg också, tycker jag! Blir nog en till cigarrsäsongen drar igång ordentligt.
Cigarrummet säljer dom: https://www.cigarrummet.com/kategori/prolighters.htmlEn sån kan jag också tänka mig. Går dom att beställa i Sverige eller EU?
![]()
Damp ner lite nya godsaker!
Helt enig, full humidor är prio ett.fokusera nu på bra cigarrer![]()
Helt enig, full humidor är prio ett.
Det förstod jag, de pengarna lägger man nog inte inte på tillbehör förrän man har ett lager. Bra tänkt dessutom man vill inte pilla på lagringen i onödan.....alltid bra med serveringshumidor.Den är redan full, köpte den för att ha till vardagsrökat så man slipper gå igenom lagringshumidorerna. Roligt att kunna spana på nästa rökat enkelt.
Tycker det blev fint, lägger en bild senare, frugan sa bara ”ska bajskorvarna ligga sådär synliga nu, den kan du väl ha i ditt rum med resten av cigarrerna” inte alla som uppskattade att den ligger synligt i vardagsrummet nuDet förstod jag, de pengarna lägger man nog inte inte på tillbehör förrän man har ett lager. Bra tänkt dessutom man vill inte pilla på lagringen i onödan.....alltid bra med serveringshumidor.
He he du skulle se min frus min när jag ställde upp mitt skåp i vardagsrummetTycker det blev fint, lägger en bild senare, frugan sa bara ”ska bajskorvarna ligga sådär synliga nu, den kan du väl ha i ditt rum med resten av cigarrerna” inte alla som uppskattade att den ligger synligt i vardagsrummet nu