• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

2853BC5C-6BEC-470E-AE74-7EA6964F2BF5.jpeg

Tänkte köpa en ny dupont, vart köper man dom till bra pris? Humidordiscount har väldigt få modeller att välja på.
Tror inte de i någon större utsträckning går att köpa till bra pris om du vill köpa nytt. Vill du fynda får du nog leta begagnat men pass då upp för alla fakes. Finns gott om guider vad du ska tänka på när du köper begagnade.

Tror inte de i någon större utsträckning går att köpa till bra pris om du vill köpa nytt. Vill du fynda får du nog leta begagnat men pass då upp för alla fakes. Finns gott om guider vad du ska tänka på när du köper begagnade.

Beställde en ny Linge 2 Palladium från den anspråkslösa cigarraffären (gotteftermaten.se) Ska bli härligt med lite finare tänddon.

Grattis...och lite billigare än Brobergs med! :) Jag har en vintage som jag köpt på tradera som jag är nöjd med. Servade den 2015 och den funkar fortfarande fin fint!
20190407_170219.jpg

Snygg, googlade runt lite men hittade inte något bra begagnat samt att jag hade bestämt mig för en borstad palladium. Nu vill jag bara få hem dom direkt.

Var grymt sugen på en Grand men kan inte försvara 13 000kr för den. Så bra kvalié är det tyvärr inte.
Jag är rätt sugen på en Prometheus Magma T. Bryan Glynn, CigarObsession på bl a Youtube, använder den och den verkar riktigt grym! Snygg också, tycker jag! Blir nog en till cigarrsäsongen drar igång ordentligt.

Den är redan full, köpte den för att ha till vardagsrökat så man slipper gå igenom lagringshumidorerna. Roligt att kunna spana på nästa rökat enkelt.
Det förstod jag, de pengarna lägger man nog inte inte på tillbehör förrän man har ett lager. Bra tänkt dessutom man vill inte pilla på lagringen i onödan.....alltid bra med serveringshumidor.

Det förstod jag, de pengarna lägger man nog inte inte på tillbehör förrän man har ett lager. Bra tänkt dessutom man vill inte pilla på lagringen i onödan.....alltid bra med serveringshumidor.
Tycker det blev fint, lägger en bild senare, frugan sa bara ”ska bajskorvarna ligga sådär synliga nu, den kan du väl ha i ditt rum med resten av cigarrerna” inte alla som uppskattade att den ligger synligt i vardagsrummet nu

Tycker det blev fint, lägger en bild senare, frugan sa bara ”ska bajskorvarna ligga sådär synliga nu, den kan du väl ha i ditt rum med resten av cigarrerna” inte alla som uppskattade att den ligger synligt i vardagsrummet nu
He he du skulle se min frus min när jag ställde upp mitt skåp i vardagsrummet :D

Tillbaka
Topp