• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Alarik

Audemars
2-Faktor
en dag kvar tills utcheckning från jobbet.
93D52D2F-D5E2-4000-9B26-A9CF6FA00039.jpeg
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Har rökt cigarr två gånger tidigare, åtta år sedan samt förra sommaren. Det var billigt skit jag rökte. Jag undrar nu vart i Stockholm jag kan få tag i ciggar med bra kvalite för en färsking som mig?
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Rekommenderar du någo speciellt cigarr? Vill testa kubanskt.
Om du kliver in där å pratar med Roger (ägare å enda person som jobbar där) så kommer du få brahbra å input kring vilken cigarr du kan börja med. Skall jag rekommendera nått så skulle jag nog säga Partagas Serie D No. 4 som skall vara världens mest sålda cigarr och den är fruktansvärt god.
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Om du kliver in där å pratar med Roger (ägare å enda person som jobbar där) så kommer du få brahbra å input kring vilken cigarr du kan börja med. Skall jag rekommendera nått så skulle jag nog säga Partagas Serie D No. 4 som skall vara världens mest sålda cigarr och den är fruktansvärt god.
Perfekt, tack så mycket!
 
Topp