• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Hade en låda Partagas med mig också
249851DE-5358-401D-8DEE-F357767C04A2.jpeg
 

Lolle

Panerai
Efter semester med familjen behöver jag semester för att vila upp mig, en kort break med por larranaga, choklad, en skum (men god tyvärr) lemonad och lite Nürburgring är perfekt avkoppling.

Pepprig, lite träig men ändå mild, jag brukar tycka att den ger lite sötma i slutet men tror kombon med lemonaden tog lite udden av sötman. En trevlig cigarr ändå som ofta åkte fram hemma hos mig.

409CCCF3-C72A-4BE4-83DB-28FDA9156660.jpeg
77F2914A-6D53-4B2E-B5BC-E0F9198FB2E8.jpeg
 

Stein

Cartier
Blev Bolivar Petit Corona (SEP 2015) efter lunchen idag. Var lite missnöjd sist jag rökte denna för någon månad sedan. Men denna pinnen var riktigt god. Ganska tjock och ordentligt boxpressad i jämförelse med alla andra pinnar i lådan.
20200716_145635.jpg
 
Senast ändrad:

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Hej!

Kommer med en liten udda fråga .
Min bästa vän gifter sig på lördag, varav jag är best-man och lovat att fixa 4st schysta Garrar till fredagkväll.

Problemet i sig är, vi har ingen vettig tobaksaffär här uppe i norr där vi bor.

- Därför! Är det någon i tråden som kan avvara 4st helt OK / bra cigarrer och har möjlighet att skicka dessa till mig? Alternativt om ni har något tips var man kan beställa med hyfsad leverans?

Sorry om det blir OT men min första tanke var denna tråd.

// Jesper
 
Topp