• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Sorry men den där är nog det största skräpet jag någonsin rökt (icke kubaner inräknat ;) )
Köpte en hel låda blint av den där för ett par år sen å helvete...bjöd bort de till folk som trodde man köpte garrar i lokala turk kiosken 🤣
Haha, la med den (med tanke på priset) i en beställning och tänkte "kan vara kul att testa". Ingen höjdare men funkade som snabb puff på bryggan :)
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
C&H Sublimes...
20210717_215052.jpg
 

xuper

Cartier
2-Faktor
Sitter på landstället i Norrtälje & är så jäkla sugen på en Montecristo 4, nån som har koll på om det finns någon butik i Norrtälje som säljer cigarrer? 🥳
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Rökte en Nub Connecticut senaste helgen, tyckte den var helt otrolig. Helt i min smak med sin mildare profil. Såg att de har några fler cigarrer än vad jag sett i tobaksaffärer här jämfört med utländska hemsidor. Bl.a. Nub Cameroon ser jäkligt intressant ut. Vet ni om dessa går att få tag på i Sverige? Har själv endast sett Connecticut, Maduro samt Sun Grown erbjudas här.
 
Topp