Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar presidenturet. Hur gillar du den? Visst är det med gröna tavlan o roséguld?Tropisk natt på G. Supremo sitter gott efter grillat …samtidigt smids planer för nästa dags äventyr #semester
118238 gult guld o grön tavla . Gillar den typ somÄlskar presidenturet. Hur gillar du den? Visst är det med gröna tavlan o roséguld?
Den tycker jag är riktigt bra! En favorit.Glad onsdag!
Första gången för mig. Ruskigt god var den! Har även ett par lanceros från den serien som ska testas under sommaren.Den tycker jag är riktigt bra! En favorit.
Bara borsta bort.Plastidoren är för varm (27 grader och 65% luftfuktighet).
Hittade denna överst och ser vitt mögel. Har läst att det bara är att borsta bord, vad tror ni om denna? De övriga i lådan verkar må prima.
Söt gördelAnother day another cigar
Japp, Den är ganska gullig faktisktSöt gördel
Sorry men den där är nog det största skräpet jag någonsin rökt (icke kubaner inräknat )Smuttar på denna nere på bryggan.