Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt trevliga för pengen, dom där! Kan rekommendera minstingen i familjen som är min nya favorit för promenader och kallare årstider.Förvånansvärt arbetad låda till en så billig cigarr…
Hållet med. Bra pang för pengen. Okomplicerad smakmässigt men välkonstruerad, mild och god. Får testa coronan också…Grymt trevliga för pengen, dom där! Kan rekommendera minstingen i familjen som är min nya favorit för promenader och kallare årstider.
Arkivbild från i våras.
Hur är den om man jämför med nr 5? Har en i lådan jag spar på av någon anledning till rätt tillfälle.Montecristo No. 4
Jag brukar ha alla storlekar i humidoren, för olika tillfällen. Half corona, corona, robusto och toro.Hållet med. Bra pang för pengen. Okomplicerad smakmässigt men välkonstruerad, mild och god. Får testa coronan också…
Ganska mild, med bra smak av kaffe/choklad. Tyvärr var den rätt fuktig från butik och sista 1/3 gick inte att tändaHur är den om man jämför med nr 5? Har en i lådan jag spar på av någon anledning till rätt tillfälle.
Tråkigt när sånt händer. Men ibland har man otur.Ganska mild, med bra smak av kaffe/choklad. Tyvärr var den rätt fuktig från butik och sista 1/3 gick inte att tända
Lagrat bland det bättre man kan puffa. Trevliga unga oxåMontecristo No. 4
Kommer definitivt köpa igenLagrat bland det bättre man kan puffa. Trevliga unga oxå
Man behöver få smaka de dåliga med mellanrum så att man inte glömmer bort hur bra de bra är och hur fantastiska de fantastiska ärFikapaus. Nog den tråkigaste cigarr jag rökt…
Nu känns det bättreMan behöver få smaka de dåliga med mellanrum så att man inte glömmer bort hur bra de bra är och hur fantastiska de fantastiska är
Tycker du?!? Haha, fan jag som gillar den där skarptFikapaus. Nog den tråkigaste cigarr jag rökt…
Cubano.se har en låda kvarÄlskar dom här, verkar tyvär som dom börjar ta slut
Överfuktad....slängde efter ca hälften och tände nyss upp denna godingEfter kvällens måltid på vattnet