Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sagt det till dig förut, Steffos garrar är fan riktig finaHälsar på släkten i Skåne så perfekt tillfälle att klämma in en cigarr. Jordig, ganska mild och nästan på gränsen till för lätt drag men ändå en trevlig bekantskap.
Fan vad göttFortsätter på vintage spåret. Har tagit med mig flera vintage cigarrer på semestern å det är jag väldigt glad över.
Ikväll blir det en av mina absoluta favoriter, en H. Upmann - Monarch från 2007. Mild, krämig å alldeles underbar. Tar ca 2h att röka om man tar det riktigt piano å bara njuter
Är det BOTL du köper dessa oldies ifrån?För någon vecka sedan rökte jag Bolívar Coronas Extra från 1998 å ikväll blev det först en Bolívar Coronas från 1998
Följt av en Flor de Canon exklusivt för den spanska marknaden
Köpte av honom för flera år sedan, vet inte om han säljer längre då han inte är aktiv här sen nått år tillbaka.Är det BOTL du köper dessa oldies ifrån?
Läste bakåt i tråden eftersom jag nyligen fann den.
Okej.Köpte av honom för flera år sedan, vet inte om han säljer längre då han inte är aktiv här sen nått år tillbaka.
Nu är jag ingen proffs men hoppas att det ok att besvara på din fråga.En fråga till er proffs.
När ni använder den medföljande fuktaren i humidoren har ni med boveda alt beads också? Eller ska man hålla sig till 1 alternativ
Tidigare kört plastlåda och boveda, Men tog tummen ur och beställde en humidor.
Ha en trevlig helg