MorotskakanFredagsfika . Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
MorotskakanFredagsfika . Trevlig helg!
Ok, tack för input. Jag kan ju maila och påpeka det iaf. Tänker att jag inte riktigt hade packat ihop och skickat iväg en cigarr som jag tänt Och så blev jag rätt sur också, såg verkligen fram emot den, efter löprunda och middag och med en god kopp kaffe på balkongen så blev det lite antiklimax. Men då har jag lärt mig lite mer igen!
@DayDream tips är bra. Tänk på att känna på cigarren innan du tänt den. När du snoppar så känn på kalldraget. Är cigarren hård samt trögt kalldrag kan man borra lite försiktigt med perfect draw o sedan känna igen innan man tänder den
Sälja en?avslutar söndagsmiddagen
Hittat någon favorit än så länge?Eftersom jag är nybörjare så har hela sommaren bestått i att testa nytt. Ikväll blev det Odins Muninn, också en mild, krämig och behaglig cigarr från AJ Fernandez.
Hittat någon favorit än så länge?
En klar favorit som jag tjatar om i tråden! Kan rekommendera Rocky Patel 1999 och Drew Estate Undercrown Shade också, om du vill testa ett par bra i samma stil.
Testar nytt. Väldigt mild och behaglig.
Camacho Connecticut är en favorit. Har rökt i några år nu, men gillar ändå lite mildare cigarrer med träiga, nötiga toner.Dom jag rökt flest av och verkligen gillar är Camacho Connecticut, men gillar också deras lite kraftigare Ecuadore.
Den jag rökte igår, Odens Muninn, var också riktigt bra om man vill ha en mjukare cigarr likt Camacho.
Annars har Partagas varit bra och om man vill ha lite kortare röktid så gillar jag H. Upmann Half Corona.
Ja den var faktiskt den enda icke kubanska som jag testat som inte är stark och pepprig. Hur är dom andra i linjen? Skiljer sig det något mellan Corona, robusto, toro?En klar favorit som jag tjatar om i tråden! Kan rekommendera Rocky Patel 1999 och Drew Estate Undercrown Shade också, om du vill testa ett par bra i samma stil.
Nja, formaten skiljer inte så mycket. Det är snarare röktiderna som varierar. Tror jag har testat alla storlekarna, men föredrar robuston.Ja den var faktiskt den enda icke kubanska som jag testat som inte är stark och pepprig. Hur är dom andra i linjen? Skiljer sig det något mellan Corona, robusto, toro?